خبرگزاری کار ایران

پخش زنده رویدادها و بخش‌های مختلف نمایشگاه رصتا در قالب واقعیت مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۸۳۴

شرکت فناوران نیک اندیشان با برخورداری از فناوری که تا کنون به صورت انحصاری در اختیار چهار کشور کره، ژاپن، چین و آمریکا بوده است، نسبت به پخش زنده رویدادها و بخشهای مختلف نمایشگاه رصتا اقدام خواهذ کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه رصتا، مهدی حاج محمود عطار از اعضای تیم تولید مجموعه انیمیشن‌های دیرین دیرین و رییس هیئت مدیره فناوران نیک اندیشان گفت: شرکت فناوران نیک اندیشان با برخورداری از فناوری که تا کنون به صورت انحصاری در اختیار چهار کشور کره، ژاپن، چین و آمریکا بوده است، نسبت به پخش زنده رویدادها و بخشهای مختلف نمایشگاه رصتا در قالب واقعیت مجازی اقدام خواهد کرد.

وی گفت: علاقه مندان با نصب برنامه کاربردی دوبینو و تهیه تجهیزات لازم می‌توانند نمایشگاه رصتا را به صورت واقعیت مجازی تجربه کنند و از حضور مجازی در این نمایشگاه لذت ببرند.

عطار افزود: چند IPTV در ایران فعالیت میکنند که مجوز پخش زنده دارند و ما با یکی از ایشان تفاهمنامه همکاری داریم تا بتوانیم به شکل قانونی پخش زنده داشته باشیم.

عطار با اشاره به اینکه صاحبان این عینک‌ها میتوانند از سراسر کشور و حتی جهان در جریان نمایشگاه رصتا قرار بگیرند گفت: ما با همکاری IPTV فام نمایشگاه را پوشش آنلاین می‌دهیم و به مردمی که نمی‌توانند حضوری در نمایشگاه باشند لینکی می‌دهیم که بتوانند اپلیکیشن ما را دانلود کرده و به این پوشش آنلاین دسترسی داشته باشند. طبق تحقیقاتی که کردیم حدود ۵ و نیم میلیون نفر در ایران خودشان هم اکنون عینک‌های واقعیت مجازی را دارند.

لازم به ذکر است نخستین نمایشگاه «رصتا» از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اسفند ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با این نمایشگاه می‌توانند به تارنمای سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی به نشانی satra.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز