خبرگزاری کار ایران

مزایای اقامت در بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۵۱۰

شهر مقدس مشهد، علاوه بر جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوانی که در خود جای داده، میزبان امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است. به همین دلیل همواره یکی از محبوب ترین مقصدها برای مسافرت بوده که اکثر افراد نیز تجربه سفر به این شهر زیارتی را داشته اند. اما همانطور که می دانید رزرو هتل مشهد نزدیک حرم یکی از دغدغه های اصلی مسافران است. چرا که با یک اقامت مطلوب در جوار امام رضا، می توانید بیشتر زمان خود را به زیارت و گشت و گذار در بازارهای اطراف حرم سپری کنید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید در چنین هتل هایی اقامت کنید؛ ادامه مطلب را بخوانید تا با بهترین هتل مشهد نزدیک حرم آشنا شوید.

 

هتل قصر الضیافه

این هتل 5 ستاره، بهترین هتل مشهد نزدیک حرم است که در ضلع شرقی آن قرار گرفته و شما می توانید از پنجره اتاق خود گنبد طلایی را تماشا کنید. هتل قصر الضیافه به قدری به حرم مطهر نزدیک است که اگر از در هتل بیرون بیایید به ورودی صحن هدایت می رسید. سبک سنتی معماری این هتل لوکس و مجهز از معماری اسلامی الهام گرفته شده است.

آدرس: مشهد مقدس، حرم مطهر، خیابان نواب صفوی ۲، ورودی صحن هدایت

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا با ۱۸ طبقه و ۲۸۸ اتاق و سوئیت از هتل های نزدیک حرم امام رضا محسوب می شود. این هتل پنج ستاره در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و تا حرم فقط ۸۶ متر فاصله دارد. همچنین دسترسی خوبی به خیابان های اصلی و بازارهای اطراف حرم دارید.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، کنار شارستان رضوی

مزایای اقامت در بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم

هتل جواد

این هتل 4 ستاره که در خیابان امام رضا قرار گرفته، به عنوان بهترین هتل مشهد نزدیک حرم نیز شناخته می شود. هتل جواد مشهد در سال ۱۳۹۱ با ۸ طبقه و 105 واحد اقامتی احداث شد. اتاق های آن مجهز به امکانات رفاهی کامل برای پذیرایی از مسافران هستند.

همچنین شما می توانید با رزرو اتاق رو به روی حرم، از پنجره آن، گنبد طلایی را مشاهده کنید. هتل جواد با توجه به موقعیت مکانی عالی خود، دسترسی خوبی به فرودگاه و راه آهن مشهد دارد. از طرفی شما با چند دقیقه پیاده روی به حرم مطهر و بازارهای اطراف آن می رسید.

آدرس: مشهد،‌ خیابان امام رضا، نبش خیابان امام رضا 3

هتل اترک

یکی از هتل های قدیمی مشهد با قدمت حدود 50 سال که در نزدیکی حرم نیز قرار دارد، هتل اترک مشهد است. این هتل در سال 1357 با ساختمانی 10 طبقه و 163 واحد اقامتی احداث شد. همچنین بهترین امکانات رفاهی را در اختیار مسافران قرار داده و به همین دلیل می توان گفت به یکی از محبوب ترین هتل های این شهر تبدیل شده است.

هتل اترک مشهد در میدان بیت المقدس قرار گرفته و از ویژگی مهم آن، رستوران بام هتل است. پیشنهاد می شود، در مدت اقامت خود، حتما در این رستوران بی نظیر غذایی خوشمزه میل کرده و از منظره زیبای گنبد طلایی حرم مطهر لذت ببرید.

آدرس: مشهد، فلکه آب، ابتدای بازار رضا

مزایای اقامت در بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم

هتل الماس

هتل الماس مشهد یک هتل 4 ستاره با معماری مدرن و زیبایی است که سال 1391 در خیابان امام رضا به بهره برداری رسید. این هتل از دو بلوک 5 طبقه و 7 طبقه در کنار هم تشکیل شده که مجموعا 163 واحد اقامتی لوکس و با کیفیت دارد.

با اقامت در هتل الماس، با پای پیاده می توانید به حرم مطهر و بازارهای قدیمی اطراف آن دسترسی داشته باشید.اگر می خواهید تجربه یک سفر به یاد ماندنی به شهر مقدس مشهد را داشته باشید، به راحتی می توانید رزرو هتل مشهد و خرید بلیط هواپیما را از فلای تودی انجام دهید.

آدرس: مشهد مقدس، خیابان امام رضا، بین خیابان امام رضا ۴ و ۶

هتل کیانا

هتل ۴ ستاره کیانا، سال ۱۳۹۱ در ۶ طبقه و ۱۱۰ واحد اقامتی لوکس افتتاح شد. در این هتل انواع اتاق های تک نفره، تویین، کانکت و آپارتمان با بهترین امکانات رفاهی برای اقامتی آرام و خاطره انگیز در اختیار مسافران قرار می گیرد. هتل کیانا تا حرم امام رضا فقط ۵۰۰ متر فاصله دارد، به همین دلیل بهترین هتل مشهد نزدیک حرم نیز شناخته می شود.

آدرس: مشهد مقدس، خیابان امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل رضویه

یکی دیگر از هتل های قدیمی و نزدیک حرم امام رضا در شهر مشهد، هتل رضویه است. این هتل در سال ۱۳۷۵ در 14 طبقه با 92 واحد اقامتی افتتاح شد. البته در سال 1397 نیز به صورت کامل بازسازی شده و بهترین امکانات رفاهی و پذیرایی را دارد.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که هتل رضویه حدود 8 اتاق با منظره رو به حرم مطهر امام رضا دارد. این هتل 3 ستاره علاوه بر نزدیکی به حرم، دسترسی خوبی به بازار رضا و بازار هفده شهریور دارد که شما می توانید با چند دقیقه پیاده روی به این بازارها سری بزنید.

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس (فلکه آب)، جنب ورودی بازار رضا

 

سخن پایانی

در این متن به معرفی تعدادی از هتل‌ های نزدیک حرم امام رضا (ع) پرداختیم، همچنین امکانات رفاهی آن ها را بررسی کردیم تا برای رزرو هتل و سفر به این شهر بهتر برنامه ریزی کنید. در نهایت فراموش نکنید که برای خرید بلیط هواپیما و رزرو بهترین هتل مشهد نزدیک حرم با مناسب ترین قیمت، کافی است به فلای تودی مراجعه کنید. از طریق این سایت، به بلیط های انواع ایرلاین ها، رزرو هتل های چند ستاره و اقامتگاه های اقتصادی این شهر دسترسی خواهید داشت.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز