خبرگزاری کار ایران

هواشناسی استان اعلام کرد:

آلودگی هوای تهران بیشتر می‌شود/ رگبار و رعد و برق در غرب استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۲۰۶

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان آسمانی صاف تا کمی ابری، رگبار پراکنده و وزش باد در ارتفاعات همچنین افزایش آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. امشب و فردا (۶ و ۷ اسفند) به‌خصوص در غرب و ارتفاعات غرب استان رگبار پراکنده وزش باد با احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

از بعد از ظهر شنبه تا روز سه‌شنبه(۶ تا۹ اسفند) در بعضی ساعات به‌ویژه در اوایل صبح و ساعات شب در مناطق پرتردد شهری به تناوب افزایش موقتی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

برای امروز کاهش دما و از فردا افزایش نسبی دمای روزانه دمای بیشینه در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۷ اسفند) نیمه‌ابری گاهی غبار صبحگاهی با احتمال بارش پراکنده به‌تدریج کاهش ابر و در بعد از ظهر وزش باد ملایم با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۸ اسفند) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز، ایستگاه فیروزکوه و فیروزکوه آلودگی - امین آباد با کمینه دمای ۸- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز