خبرگزاری کار ایران

هواشناسی استان اعلام کرد:

هوای تهران از امشب بهتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۳۳۹

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در مناطق پرتردد شهری همراه باغبار محلی پیش‌بینی می‌شود و از امشب با فعالیت سامانه بارشی و وزش باد ملایم از شدت آلودگی هوا کاسته خواهد شد.

به گزارش ایلنا، با بررسی نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.  

از امشب تا صبح جمعه (۱۴ تا ۱۶ دی) با فعالیت سامانه بارشی شاهد افزایش ابرناکی، گاهی وزش باد ملایم و در بعضی ساعات بارش برف و باران و در ارتفاعات مه و برف خواهیم بود.  

در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۵ و۱۶ دی) با فعالیت این سامانه از شدت آلودگی هوا کاسته خواهد شد همچنین در روز شنبه و یکشنبه (۱۷ و ۱۸ دی) به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان افزایش وزش باد گاهی وزش باد شدید و در پی آن رفع آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود.  

دمای کمینه استان امشب افزایش و از فردا تا روز یکشنبه به‌ویژه در دماهای کمینه کاهش نسبی خواهد داشت. 

آسمان تهران فردا (۱۵ دی ) نیمه‌ابری تا ابری و غبار رقیق و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۱۶ دی ) کمی ابری تا نیمه‌ابری و غبار رقیق و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۳- سردترین ایستگاه هواشناسی استان تهران بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز