خبرگزاری کار ایران

هواشناسی اعلام کرد:

امروز و فردا؛ بارش پراکنده در مناطق شرقی ایران/ وضعیت آرام جوی از روز یکشنبه در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۳۷۶

سازمان هواشناسی کشور ضمن پیش‌بینی بارش پراکنده برف و باران در برخی مناطق کشور برای امروز و فردا، اعلام کرد که از روز یکشنبه در بیشتر نقاط ایران شاهد وضعیت جوی آرام خواهیم بود و البته از روز شنبه نیز در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا تشدید می‌شود.

به گزارش ایلنا، براساس آخرین پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، امروز جمعه بیست‌وهشتم بهمن‌ماه در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، شرق سواحل دریای خزر، شمال کرمان، جنوب یزد و بعضی از نقاط فارس، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه بیست‌ونهم بهمن‌ماه نیز در خراسان جنوبی و شمال کرمان بارش پراکنده رخ می‌دهد و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود. همچنین از روز یکشنبه سی‌ام بهمن‌ماه تا اواخر هفته آینده، در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش محسوس دما به ویژه در نوار شمالی کشور، مستقر خواهد بود.

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، در سه روز آینده خلیج‌فارس و روز یکشنبه سی‌ام بهمن‌ماه دریای عمان مواج خواهد بود، امروز نیز در جنوب شرق و شرق کشور، وزش باد شدید و در نواحی مستعد، گردوخاک دور از انتظار نیست.

همچنین از شنبه تا اواسط هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت شاهد افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و تشدید آلودگی هوا خواهیم بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز