خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور عشایر استان خبرداد؛

توزیع ماهانه بیش از هزار تن آرد بین عشایر چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۱۱۶

مدیرکل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری گفت: ماهانه هزار و ۲۰۰ تن آرد بین عشایر استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، یحیی حسین پور اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری یکی از شفاف‌ترین و گسترده‌ترین شبکه‌های توزیع آرد بین عشایر استان را دارد که خودرو حامل آرد را از مبدأ تا مقصد رصد می‌کند.

وی با اشاره به اختصاص حق‌السهم آرد عشایر براساس کد ملی افزود: پس از توزیع آرد، پیامک و کد احراز آن به گوشی عشایر چهارمحال و بختیاری مستقر در استان و یا خوزستان ارسال می‌شود.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نهاده‌های مورد نیاز دام عشایر چهارمحال و بختیاری به اندازه کافی وجود دارد و در این رابطه مشکلی نیست.

وی خدمات‌رسانی به عشایر را اولویت اصلی اداره‌ کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری دانست و یادآور شد: اشتغال‌زایی، تامین معیشت، حفظ تولید و برآورده شدن نیاز‌ها از الزام‌های خدمات‌رسانی به عشایر استان است.

حسین‌پور با اشاره به وجود ۱۲ شهرک عشایری در چهارمحال و بختیاری گفت: مطالعه پنج شهرک عشایری جدید در شهرستان‌های شهرکرد و کوهرنگ در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، جمعیت عشایری چهارمحال و بختیاری ۲۵ هزار و ۱۱۰ خانوار با بیش از ۱۲۴ هزار و ۱۷۳ نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز