خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اتمام کار آواربرداری بیش از ۷۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله در خوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۰۹۵

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از به اتمام رسیدن کار آوار برداری ۷۱۴ واحد مسکونی آسیب دیده در زلزله خوی خبر داد.

جعفر برزگر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه عملیات آواربرداری واحدهای احداثی  در ۹ محور و با استقرار ۱۴۰ دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و قزوین و سایر دستگاه‌های خدمات رسان ادامه دارد گفت: تاکنون آواربرداری ۷۱۴ واحد مسکونی در شهر فیرورق و روستاها به اتمام رسیده است.

برزگر افزود: همچنین تاکنون به ۸ هزار و ۹۰۰  واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان خوی دستور کارهای تعمیری برای تعمیر و سکونت شهروندان ابلاغ شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی ادامه داد:با استقرار ستادهای معین آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی عملیات آواربرداری و ابلاغ دستورکارهای واحدهای مسکونی تعمیری تا پایان اسنفندماه به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: همچنین لیست واحدهای احداثی جهت صدور پروانه ساختمانی به مراجع صدور پروانه از جمله دهیاری ها و شهرداری ارسال شده است تا در کوتاهترین زمان ممکن فرآیند صدور پروانه های ساختمانی در محل روستاها و شهرها صورت گیرد.

برزگر همچنین از تامین مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد مورد نیاز جهت شروع عملیات پی کنی و بتن ریزی از محل اعتبارات داخلی بنیاد  مسکن خبر داد و گفت: این مصالح در بین ۳۷۴ واحد مسکونی روستایی آواربرداری شده توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز