خبرگزاری کار ایران

به میزبانی استان البرز؛

بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۰۶۴

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از برگزاری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری در ۴ رشته مهارتی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز؛ بهزاد غفاری با عنوان اینکه استان البرز میزبان بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری خواهد بود، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهیدان رهبری کرج برگزار می شود، تعداد ۴۴ نفر از نخبگان مهارتی راه یافته به مرحله کشوری مسابقات از سراسر کشور در ۴ رشته: کنترل صنعتی، آشپزی، قنادی(شیرینی پزی) و نان های حجیم و نیمه حجیم به مدت سه روز با هم به رقابت می پردازند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت را شناسایی استعدادهای برتر مهارتی، هدایت و معرفی نخبگان مهارتی به بنگاه‌های اقتصادی، ارتقای توان مهارتی نیروی کار مطابق با سطح جهانی، شناسایی نقاط قوت وضعیت آموزش های مهارتی، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای، روح بخشی به آموزش‌های مهارتی و همچنین ایجاد انگیزه در جوانان برای فراگیری مهارت عنوان کرد.

غفاری گفت: این دوره از مسابقات با مشارکت مجتمع آموزشی لاله نو، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای کندو و‌ آکادمی ملی نان اجرا می شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در خصوص زمان برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: رشته نان های حجیم و نیمه حجیم دهم تا دوازدهم و رشته های قنادی، آشپزی و کنترل صنعتی روزهای بیستم تا بیست و دوم اسفند ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز