خبرگزاری کار ایران

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای؛

زمینه اشتغال بانوان سرپرست خانوار استان البرز فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۷۵۵

بر اساس موافقتنامه اداره کل زنان و خانواده استانداری البرز و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، ارتقاء مهارت‌های شغلی زنان سرپرست خانوار و آسیب دیده اجتماعی با هدف توانمندسازی اقتصادی و اشتغال زایی آنان مهیا می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز، بر اساس تفاهم‌نامه همکاری آموزشی که فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و اداره کل زنان و خانواده استانداری منعقد شد، آموزش ۳۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و آسیب دیده اجتماعی معرفی شده توسط دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قرار گرفت.

بنابر این گزارش؛ افراد معرفی شده، توسط مربیان مجرب اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز تحت آموزش های مهارتی در رشته های مورد تایید اداره کل امور زنان و خانواده استانداری البرز قرار خواهند گرفت و پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون، گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای اعطا خواهد شد که تعهد اشتغال ۵۰ نفر از بانوان در این تفاهم نامه پیش بینی شده است.

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز متعهد به اجرای آموزش‌های مهارتی در رشته‌های مورد تایید اداره کل امور زنان و خانواده استانداری از قبیل معامله گر بورس اوراق بهادار، تابلوخوانی در بورس، انیمیشن سازی فیلم و بازی های کامپیوتری، تعمیر تبلت، فبلت و ساعت هوشمند، متصدی کافی شاپ، آشپزسنتی، دوخت سرویس آشپزخانه، قالی بافی، گلیم بافی، راسته دوزی، دوزنده کیف اداری و مردانه چرمی، مدیریت کسب و کار و ... شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز