خبرگزاری کار ایران

طی تفاهم نامه‌ای منعقد شد؛

آغاز همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز و دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۹۴۲

تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران منعقد شد.

به گزارش ایلنا از البرز، در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی مهارتی دانشجویان‌ و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال، تفاهم نامه همکاری آموزشی به امضای بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی رییس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران رسید.

توانمندسازی سازی دانشجویان در واحدها، دانشکده ها و گروههای دانشکدگان در قالب مهارت آموزی ترکیبی( کهاد مهارتی ویژه دانشجویان) در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای؛ فراهم سازی بسترهای اشتغال مولد دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و استفاده از ظرفیتهای آموزشی و پژوهشی در راستای انجام مأموریت ها و تکالیف سازمانی از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

تشکیل کارگروه مشترک با معرفی رسمی نمایندگان طرفین جهت پیگیری، نظارت و عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه؛ همکاری در برگزاری همایش ها و کارگاههای آموزشی مشترک؛ همکاری در چاپ مقالات مرتبط با موضوع تفاهم نامه در نشریات و مجلات طرفین؛ همکاری در طراحی و اجرای دوره های آموزش مهارتی به صورت مجازی و تهیه فیلم و سایر منابع آموزشی و کمک آموزشی مورد نیاز طرفین بخشی از تعهدات مشترک طرفین در تفاهم نامه مذکور عنوان شده است.

فراهم سازی زمینه اجرای واحد‌های درسی کارآموزی، کارورزی، آزمایشگاهی و کارگاهی طرف دوم در مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و غیر دولتی طرف اول و‌یا تطبیق آنها با دوره های آموزش مهارتی بر اساس قراردادهای مجزا و صدور گواهی ( تاییدیه) حضور در دوره های آموزشی به صورت مشترک برای مهارت آموزان حسب نیاز و تقاضا نیز از دیگر تعهدات مشترک طرفین در تفاهم نامه مذکور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز