خبرگزاری کار ایران

به سیستم پشتیبان برق مجموعه خود اهمیت دهید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۳۳

اگر به باتری خود توجه زیادی می‌کنید و سعی می‌کنید به طور منظم آن را تعمیر و نگهداری کنید، چند علامت و نشانه وجود دارد که باید قبل از به صدا درآمدن زنگ هشدار به دنبال آن باشید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ممکن است در اثر عوامل محیطی مثل گرما یا سولفاته، باتری یو پی اس شما شارژ پذیری خود را از دست بدهد و این قابل پیشگیری است.

چندین علامت کلیدی وجود دارد که باید به دنبال آن باشید تا مشخص کنید که آیا باتری یو پی اس شما به پایان عمر خود رسیده است یا خیر؟ بارزترین آن زنگ هشدار باتری است. همه باتری‌های یو پی اس این زنگ هشدار را دارند و وقتی خودآزمایی می‌کنند، اگر شارژ باتری کم باشد، یا صدا می‌دهد یا متوجه خاموش شدن چراغ خواهید شد.

چراغ های پانل چشمک زن یا هر علامتی که نشان دهنده کنترل الکترونیکی عجیب باشد، نشانگر این است که باتری صبا شما احتمالاً از بین رفته است. علاوه بر این، اگر متوجه شده اید که باتری صبا شما زمان زیادی برای شارژ شدن نیاز دارد، باید این را در نظر بگیرید که احتمالاً در حال حاضر آنطور که باید به طور موثر کار نمی کند.

در واقع می توانید با نگهداری صحیح از باتری از رخ دادن چنین اتفاقاتی جلوگیری کنید و اجازه ندهید ظرفیت باتری ups تحت تاثیر این موارد از بین برود، اما در صورتی که علت این اتفاق افزایش سن باتری ups باشد اجتناب پذیر نیست.

با افزایش سن باتری ، به مرور زمان توانایی آن در نگهداری شارژ کاهش پیدا می کند و نمی تواند همچون قبل در اختیار شما باشد و عملکرد های مفید خود را ارائه کند. در صورتی که باتری یو پی اس به این مرحله برسد باید به فکر خرید باتری جدید برای خودرو بیفتید.

برای یافتن میزان سن هر باتری از جمله باتری لیفتراک برقی ، به مدت زمان استفاده از باتری و تاریخ تولید باتری توجه کنید. حتی اگر هیچ نشانه واضحی به منظور از بین رفتن سلامت باتری ups را نمی بینید، به این معنی نیست که آنطور که باید کار می کنند! در واقع در چنین شرایطی با توجه به سن و سالی که از باتری خودرو شما گذشته است باید به نتیجه برسید که نیاز به تست باتری هست یا این که جای شکی برای سلامت باتری باقی نیست.

اگر بیش از سه سال و مطمئناً بیش از 5 باتری یو پی اس خود را در اختیار دارید، ممکن است زمان آن رسیده که به دنبال جایگزینی باشید. در واقع طول عمر مفید باتری یو پی اس در شرایط عادی بین 3 تا 5 سال است و بیش از این نباید از باتری انتظار داشت که همکاری کند.

وقتی طول عمر باتری شما به بیش از این مقدار می رسد، شاید کمی خوشحال شوید از این که توانسته اید مدت زمان بیشتری از باتری فعلی روی خودرو استفاده کنید، اما وقتی کمی فکر کنید متوجه می شوید که ریسک بالای این موضوع ارزشش ندارد که بخواهید بیش از این مدت زمان از باتری بر روی خودرو استفاده کنید.

به همین خاطر است که کارشناسان توصیه می کنند علاوه بر این که وضعیت سلامت باتری را به طور مرتب چک میکنید، تعویض باتری را هم در زمان مناسب انجام دهید و این فرایند را پشت گوش نیندازید. این مهم ترین قدم برای حفظ توازن وضعیت استاندارد است.

 آیا یو پی اس همیشه باید به برق وصل باشد؟ شما می توانید هر طور که صلاح می دانید از باتری UPS خود مراقبت کنید. اما، جدا کردن آن از برق می تواند طول عمر کمتر باتری را به دنبال داشته باشد. در واقع ساختار باتری به گونه ای است که باید در حال جنب و جوش باشد و مورد استفاده قرار بگیرد ، اگر غیر از این باشد باتری 2 ولت 200 آمپر زودتر از حالت عادی از بین خواهد رفت.

به عنوان مثال، اگر یو پی اس خود را بعد از مصرف از دستگاه جدا کنید، به مرور زمان خود تخلیه می شود و وقتی دوباره به برق وصل شد، باتری باید خودش را دوباره شارژ کند تا تخلیه آن را جبران کند.  معمولا شرایط برای این که شارژ باتری به حداکثر برسد فراهم نمیشود و به همین خاطر این فرایند در نهایت موجب کاهش طول عمر باتری می شود.

چنین شرایطی می‌تواند فرسودگی باتری شما را افزایش دهد و باعث می‌شود که باتری شما سخت‌تر کار کند، بنابراین عمر طولانی‌تری نخواهد داشت.  جالب است بدانید این موضوع تنها مربوط به باتری یو پی اس شما نیست و باتری موتور و وسایل نقلیه را هم شامل می شود. چون این باتری ساختاری دارند که باید به طور مرتب در حال طی کردن چرخه های شارژ و دشارژ در باتری باشند.

اگر سؤال دیگری در مورد طول عمر باتری یو پی اس صبا دارید یا اگر به دنبال جایگزینی آن هستید، می توانید وب سایت رسمی صبا باتری را مرور کنید یا برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان خبره این شرکت تماس بگیرید. برای آشنایی بیشتر با باتری‌های UPS و اینکه چگونه می‌توانید به ماندگاری طولانی‌تر آنها کمک کنید، لازم نیست با باتری‌های UPS به طور کامل آشنا باشید، با کمک مشاوران خبره امداد باتری می‌توانید از سرمایه‌گذاری خود محافظت کنید و از ایمنی تجهیزات خود در صورت قطع برق اطمینان حاصل کنید.

این شرکت نمایندگی رسمی فروش محصولات شرکت صبا باتری در تهران است . در صورتی که خرید باتری های ups را از امداد باتری انجام دهید، می توانید به راحت ترین روش ، در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین هزینه باتری ها را در شهر یا استان مد نظر خود تحویل بگیرید.

 چگونه عمر باتری یو پی اس صبا خود را افزایش دهیم؟ یو پی اس یکی از مهم ترین سرمایه گذاری هایی است که برای کار یا بازی انجام می دهید. ما این را می گوییم زیرا منابع تغذیه اضطراری دستگاه های حیاتی را پشتیبانی می کند تا در هنگام قطع برق شبکه به کار خود ادامه دهند.

پشتیبان‌گیری از UPS به شما امکان می‌دهد برگه اکسل پیچیده‌ای را که جمع‌آوری آن ساعت‌ها طول می‌کشد، ذخیره کنید، یا تماشای یک فیلم را به پایان برسانید و از یک cliffhanger ناخواسته اجتناب کنید یا سطح یک بازی ویدیویی را تمام کنید و پیشرفت خود را ذخیره کنید.

علاوه بر این، دستگاه‌های UPS مدرن با محافظت در برابر نوسانات برای محافظت از دستگاه‌های شما در برابر افزایش ناگهانی ولتاژ همراه هستند.  داشتن باتری ups صبا باتری سالم بسیار مهم است. سلامت باتری همچنین در محافظت از وسایل شما در برابر نوسانات برق فوق الذکر نقش دارد ، بنابراین برای سلامت باتری دستگاه خود ارزش قائل شوید و به آن رسیدگی کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز