خبرگزاری کار ایران

دلایل استفاده از سیستم برق پشتیبان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۹۶۳

به عبارت ساده، باتری یو پی اس یک منبع انرژی جایگزین است که همانطور که از نامش پیداست تضمین می کند که منبع تغذیه هیچ وقفه ای وجود ندارد. این با باتری پشتیبان یا ژنراتور متفاوت است که برای تطبیق با تلفات اصلی انرژی زمان می برد. به طور معمول، پس از قطع برق، آنها زمان می برند تا منابع را تغییر دهند.

به گزارش ایلنا از قزوین، در مواقعی که برق اصلی قطع می شود، یک منبع تغذیه بدون وقفه یا باتری یو پی اس به کمک می آید. باتری یو پی اس به شما کمک می کند تا برق را از منبع اصلی برق به پشتیبان تبدیل کنید تا جریان برق به تجهیزات شما قطع نشود. این توسط یک منبع قدرت پشتیبانی می شود که پایه ای برای قدرت اصلی است. برخلاف ژنراتور پشتیبان، که مدتی طول می کشد تا وارد عمل شود و نیاز به دستور دارد، باتری یو پی اس تقریباً همزمان است.

هدف از باتری یو پی اس چیست؟

به عبارت ساده، باتری یو پی اس یک منبع انرژی جایگزین است که همانطور که از نامش پیداست تضمین می کند که منبع تغذیه هیچ وقفه ای وجود ندارد. این با باتری پشتیبان یا ژنراتور متفاوت است که برای تطبیق با تلفات اصلی انرژی زمان می برد. به طور معمول، پس از قطع برق، آنها زمان می برند تا منابع را تغییر دهند.

به طور خلاصه می توان گفت، باتری یو پی اس داخل دستگاه یو پی اس قرار می گیرد و با قطع شدن جریان برق از منبع اصلی، دستگاه شروع به کار می کند و انرژی را از باتری ها تامین می کند و دستور شروع به کار ژنراتور را صادر می کند.

باتری صبا یکی از برند های پر طرفدار باتری های یو پی اس است که به دلیل سطح کیفیتی که دارند، مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

به طور مشابه، هنگامی که جریان برق قطع شده است، برای چند دقیقه وقفه وجود دارد زیرا جریان به منبع اصلی باز می گردد. دستگاه یو پی اس مانع از کار افتادن وسایل متصل به برق می شود. این عملکرد به ویژه در بیمارستان‌ها، بانک‌ها و مکان‌هایی که برق سیستم‌های حیاتی را تامین می‌کند مفید است.

به عنوان مثال، باتری 7.5 آمپر برای قرار گیری در دستگاه های رک مونت موجود در دیتا سنتر ها بسیار مناسب است و می تواند در تعداد مشخص، میزان آمپر و یا میزان ولتاژ مورد نیاز شما را فراهم کند.

یو پی اس نه تنها به قطع کامل برق تا مدت زمان مشخصی پاسخ می دهد، بلکه به نوسانات ولتاژ نیز حساس است. منبع تغذیه ناپایدار می تواند تأثیر منفی بر وسایل برقی داشته باشد. باتری یو پی اس به گونه ای طراحی شده است که این دوره های ناپایداری را وصل کند.

بنابراین، باتری به عنوان منبع تغذیه کوتاه مدت قابل اعتماد عمل می کند. لازم به ذکر است که باتری یو پی اس تنها یک پایه کوتاه مدت برای برق است و نمی توان بیش از مدت زمان کوتاهی از آن استفاده کرد. در حالی که از شما در برابر افزایش قدرت محافظت می کند، نمی تواند به عنوان یک پشتیبان بلند مدت برای قدرت عمل کند.

به عنوان مثال، باتری 18 آمپر در تعداد 20 عدد، اگر به صورت موازی و یا سری به یک دیگر متصل شوند، مدت زمان متفاوتی از 40 عدد باتری 28 آمپر که به صورت سری به یکدیگر متصل شده باشند، انرژی تولید می کنند.

در حالی که باتری UPS برای انتقال ناگهانی قطع برق وارد می شود، آنها برای تحمل بار پایدار برای مدت طولانی طراحی نشده اند. به طور خلاصه، باتری فقط برای شما زمان می‌خرد تا نسخه پشتیبان شما شروع به کار کند.

در بیشتر موارد، باتری یو پی اس تنها موارد ضروری را پوشش می دهد و محافظت کامل در برابر قطع برق ارائه نمی دهد. این همان کاری است که یک پشتیبان یا ژنراتور باتری انجام می دهد. این امکان را به شما می دهد تا سیستم های خود را تا زمانی که منبع اصلی برق روشن و کار کند و معمولاً برای مدت زمان طولانی تری فعال باشد، اجرا کنید.

به طور متوسط، یک باتری یو پی اس برای تهیه پشتیبان برای انواع وسایل الکترونیکی استفاده می شود. اینها عبارتند از کامپیوتر، مراکز داده، تجهیزات پزشکی و مخابراتی. باتری در واحدهای مختلفی از اندازه یک کامپیوتر تا کل عملیات تولیدی عرضه می شود.

شما می توانید از باتری 28 آمپر برای ارگان و یا مجموعه خود استفاده کنید، اما تعداد باتری یو پی اس که باید انتخاب کنید، به میزان برق مورد نیاز شما بستگی دارد و همان طور که گفته شد، باتری و دستگاه یو پی اس تا حد محدودی می تواند برق مورد نیاز شما را تامین کند و اگر میزان مصرف برق مجموعه شما بسیار زیاد است، پیشنهاد می شود علاوه بر دستگاه و باتری یو پی اس، از ژنراتور نیز استفاده کنید.

باتری یو پی اس از قطع شدن برق و نوسانات محافظت می کند و تضمین می کند که کار شما، چه در خانه و چه در محل کار، محافظت می شود. فرض کنید از نوع UPSی که برای نیازهای شما کار می کند مطمئن نیستید. در این صورت، توصیه می شود با یک متخصص مشورت کنید که می تواند به شما کمک کند تا پس از تطبیق دقیق آنها با نیازهای شما، بهترین نوع راه حل های UPS را انتخاب کنید. علاوه بر این، آنها می توانند در نصب کمک کنند و اطمینان حاصل کنند که تمام مراحل انجام شده با استانداردهای خاص صنعت مطابقت دارد، که آرامش خاطر را ارائه می دهد!

کارخانه صبا باتری یکی از برترین کارخانه های تولید باتری های یو پی اس است، که علاوه بر باتری های یو پی اس، باتری خودرویی و باتری موتور سیکلت نیز تولید می کند. جالب است بدانید باتری موتور سیکلت که 9 آمپر است، از نظر آمپر مشابه با باتری های 9 آمپر یو پی اس است و اگر شما می خواهید از باتری موتور سیکلت استفاده کنید، باید دقت کنید که به اشتباه از باتری 9 آمپر یو پی اس استفاده نکنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز