خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اعلام کرد؛

صدور ۸۳ اخطار برای ادارات پرمصرف برق در گیلان/کشاورزان گیلان به برق رایگان روی خوش نشان ندادند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۶۷۵

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه اغلب ادارات کاهش مصرف ۳۰ درصدی برق در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف برق در ساعات غیر اداری را رعایت کردند، افزود: البته تعدادی از ادارات نیز در استان به این میزان کاهش نرسیدند که تعدادشان ۸۳ مورد است و از سوی اداره توزیع برق اخطار گرفتند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدتقی مهدی‌زاده در کارگروه مصرف و تقاضای برق که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: امسال برخلاف سال گذشته اصلا خاموشی نداشتیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه اغلب ادارات کاهش مصرف ۳۰ درصدی برق در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف برق در ساعات غیر اداری را رعایت کردند، افزود: البته تعدادی از ادارات نیز در استان به این میزان کاهش نرسیدند که تعدادشان ۸۳ مورد است و از سوی اداره توزیع برق اخطار گرفتند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: قطعی‌های برق برای ادارات پرمصرف گیلان به ۱۵ مورد رسیده است که اگر همچنان رعایت نکند قطع برق‌ها ادامه خواهد داشت.

مهدی زاده خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۰۰ اکیپ در حال کنترل هستند و مصارف ادارات کاملا کنترل‌پذیر است و قابلیت قطع برق برای پرمصرف‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی ادارات و دستگاه‌ها حتی بعد از ساعت اداری پرمصرف هستند، افزود: به خصوص برخی از بانک‌ها از جمله اخطار گیرندگان هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان به تعدیل روشنایی معابر در استان اشاره کرد و گفت: با این تعدیل‌ها در بیش از پنج درصد مصرف استان کاهش یافت.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است ادارات تعطیلات هفته‌ای سالانه خود را با توجه به گرمای هوا در این پیک بار مصرف قرار دهند و به این ترتیب به کاهش مصرف انرژی کمک کنند.

مهدی زاده در خصوص ظرفیت برق رایگان کشاورزان تصریح کرد: کشاورزان گیلان از این بخش استفاده نکردند این در حالیست که ما علیرغم فرستادن پیامک حتی با آن‌ها تماس هم گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه هفته آینده هوای گرمی را در پیش داریم از مردم خواست تا در مصرف برق همکاری کنند تا خاموشی خاصی نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز