خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

اعضای باند خانوادگی حمل سلاح در فارس دستگیر شدند

کد خبر : ۱۳۳۳۳۵۷

فرمانده انتظامی استان فارس با اعلام خبر دستگیری اعضای باند خانوادگی حمل سلاح، گفت: ۱۳ قبضه اسلحه قاچاق در بازرسی از کمر این متهمان در شهرستان نی‌ریز کشف شد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه در این باره گفت: ماموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور مواصلاتی "سیرجان-شیراز" به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو متوجه اضطراب و پریشانی در چهره راننده و سرنشینان شدند که با هماهنگی قضائی از آنان بازرسی بدنی به عمل آمد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از متهمان ۱۳ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری به همراه ۸۲۰ عدد فشنگ مربوطه که به طرز ماهرانه‌‎ای با چسب دور کمر خودشان پیچیده بودند، کشف شد، گفت: در این خصوص هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

حبیبی با اشاره به اینکه هرکس که بخواهد در امنیت کشور اختلالی ایجاد کند با برخود قاطع پلیس مواجه خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نی‌ریز یکی از شهرستان‌های استان فارس است که در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز