خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان:

پرورش انسان‌های خلاق می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت را برای یک جامعه به ارمغان آورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۱۸۵

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: پرورش انسان‌های خلاق و متفکر می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت را برای یک جامعه در همه امور اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به ارمغان بیاورد.

به گزارش ایلنا، علی جهانی روز چهارشنبه - سوم اسفند - در جشنواره معرفی کارآفرینان و کارفرمایان برتر لرستان، ابتکار، نوآوری، جرأت، سعی، همت را مهمترین شاخصه‌های کارآفرینان عنوان کرد و اظهار داشت: سیاست کارآفرینانه هر چه بیشتر در بین افراد جامعه گسترش پیدا کند و از همان شروع طفولیت با آموزش و فرهنگ سازی آعاز شود. کشوری خلاق، قدرتمند و متمدنانه با تکنولوژی روز خواهیم داشت.

وی افزود: باید به این نکته بسیار مهم و با ارزش اشاره کنم که کارآفرینی منبع پایدار خلق ثروت و ارزش اجتماعی و فرهنگی است و کارآفرینان هر جامعه‌ای می‌توانند با ترویج درست فرهنگ، روحیه رقابت‌پذیری سالم، نواندیشی و پویایی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آن جامعه کشور را بر روی ریل توسعه قرار دهند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به برگزاری 14 جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان اشاره کرد و گفت: با هدف شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگو و ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی استان جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان برگزار شده که در جشنواره های کارآفرینان برتر ملی نیز بیش از 15 کارآفرین برتر ملی استان معرفی و تجلیل شده‌اند.

در این مراسم از 7 کارآفرین و کارفرمای نمونه که در زمینه حمایت و تقویت جامعه کارگری و پرداخت به موقع حق بیمه کارگران و عدم اخراج آنان نقش تاثیر گذاری داشته بودند با حضور لبراهیمی معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری، جهانی مدیر کل  تعاون کار ورفاه اجتماعی، گودرزی مدیر کل تامین اجتماعی و جمعی از تشکلات کارگری و کارفرمایی استان لرستان با اهداء تندیس جشنواره از آنان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز