خبرگزاری کار ایران

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور:

بازنشستگان تامین اجتماعی از تبعیض در همسان سازی راضی نیستند/طرح نقدینگی برای کالا برگ با موضع گیری کارگران کشور از دستور کار مجلس خارج شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۳۹۳

نصراله دریابیگی به رد طرح پیشنهادی 15 هزار میلیارد تومانی که قرار بود به نام نقدینگی برای کالا برگ هزینه شود،اشاره کرد که با موضع گیری کارگران کشور از دستور کار مجلس خارج و محقق نشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، نصرالله دریابیگی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران به وضعیت نامطلوب کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: افزایش حقوق بازنشستگان به عنوان مهم ترین اقدام دولت، قابل تقدیر است اما جامعه بازنشستگان و کارگران تامین اجتماعی از تبعیض در نوع همسان سازی راضی نیستند.

وی به رد طرح پیشنهادی 15 هزار میلیارد تومانی که قرار بود به نام نقدینگی برای کالا برگ هزینه شود،اشاره کرد که با موضع گیری کارگران کشور از دستور کار مجلس خارج و محقق نشد.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: برای همه اقشار جامعه همسان سازی حقوق انجام شد و بیشترین بودجه ای که به این موضوع تعلق می گیرد مربوط به کارمندان است اما برای کارگران از منابع تامین اجتماعی است که آن هم پاسخگوی نیازهای بازنشستگان و کارگران نیست.

وی ادامه داد: خواهان این هستیم تا دولت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد.

دریابیگی همچنین با قدردانی از مساعدت بانک رفاه کارگران خواستار همکاری دیگر بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات شد.

دبیراجرایی خانه کارگر مازندران همچنین به 29 آبان روز تصویب قانون کار اشاره کرد و آن را هدیه امام راحل دانست و افزود: قانون کار قانون عدالت است بنابراین باید عدالت همسازان سازی حقوق در آن به خوبی اجرا شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز