خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار استان فارس خبر داد:

آغاز ثبت‌نام پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر/ جزئیات شرکت در جشنواره تعاونی های برتر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۸۵۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از برگزاری ثبت نام پانزدهمین جشنواره تعاونی های و انتخاب الگوهای برتر بخش تعاون استان فارس در راستای شناسایی ، ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و نهادینه کسب و کارهای موفق خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس سهراب مختاری؛ با بیان اینکه جشنواره تعاونی های برتر در سال جاری با امکان ثبت نام در ۲۲ گرایش شرکت های تعاونی، اتحادیه های شرکت های تعاونی و اتاق تعاون با هدف "رتبه بندی و اعتبارسنجی تعاونی ها" با استفاده از سامانه جامع و هوشمند تعاونی ها شروع خواهد شد؛ ابراز کرد: تعاونی ها جهت ورود به این رقابت و شرکت در جشنواره می بایست اطلاعات کامل تعاونی خود و سایر مشخصات مربوط را در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون از طریق سایتhttps://taavoni.mcls.gov.ir وارد کنند.

مختاری گفت: امتیاز و رتبه بندی مربوط به تعاونی‌هایی که اطلاعات را در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون وارد کرده باشند بعد از تاریخ ۹۹/۵/۹ از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

وی  با بیان اینکه مهلت ارسال مدارک تا نهم مردادماه است؛ خاطرنشان کرد: تعاونی‌هایی که به امتیاز و رتبه کسب شده معترض باشند جهت تکمیل مدارک مجدداً به شناسنامه شاخص ها و پرسشنامه تعاونی های برتر دسترسی پیدا خواهند کرد.

مختاری با اشاره به برگزاری مراسم های استانی و کشوری تعاونی های برتر به صورت حضوری یا مجازی در هفته تعاون (۱۳ الی ۱۹ شهریورماه سال ۹۹) ابراز کرد: الزامات شرکت های تعاونی برای پذیرش اولیه در جشنواره شامل تعاونی فعال و در حال بهره برداری با دارا بودن حداقل ۳ سال فعالیت، مثبت شدن تراز مالی شرکت تعاونی در ۳ سال اخیر و همچنین برگزاری مجامع قانونی و رعایت قواعد حقوقی الزامی برای شرکت های تعاونی، انجام شده باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس ادامه داد: همچنین عدم محکومیت قضایی موثر در مورد تعاونی در ۳ سال اخیر، درج مدارک تحصیلی اعضای محترم هیات مدیره شرکت تعاونی در سامانه، درج مستندات قانونی مرتبط با امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی شرکت تعاونی در سامانه بخشی از دیگر قواعدی است که باید برای شرکت در جشنواره رعایت شود.

مختاری افزود: همچنین بایستی گواهی نامه های مرتبط با نوع فعالیت شرکت تعاونی در سامانه بارگذاری شده باشد و این گواهی نامه ها مرتبط با ۳ سال اخیر باشد.

وی افزود: لازم است که صورت های مالی و آخرین تغییرات اساسنامه شرکت تعاونی در سامانه جامع و هوشمند تعاونی ها بارگذاری شده باشد و تصاویر واضح محصولات و خدمات شرکت تعاونی در سامانه بارگذاری شده باشد.

مختاری در باره مراحل و روند اجرایی جشنواره تعاونی های برتر در سال جاری گفت: ثبت نام تعاونی ها در سامانه جامع و هوشمند تعاونی ها وتکمیل مدارک و مستندات، اعتبار سنجی و رتبه بندی تعاونی ها بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه و انتخاب تعاونی های واجد شرایط دارای بالاترین رتبه و اعتبار برای بازدید میدانی در راستای انتخاب "تعاونی برتر استانی" نیز برای شرکت در جشنواره باید رعایت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز