خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ارتباطات استان سمنان خبر داد؛

اعطای 36 میلیارد ریال تسهیلات جهت توسعه محصولات افتا در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۳۴۹

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از اعطای 36 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره جهت توسعه محصولات افتا در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید یاسر حسن پور با اشاره به اعطای تسهیلات 36 میلیارد ریالی به شرکت دانش بنیان فیدار داده نگر ایرانیان جهت ایجاد اشتغال و توسعه محصولات امنیتی، گفت: توسعه روز افزون محصولات و خدمات حوزه فضای تبادل اطلاعات و بکارگیری گسترده آنهـا در زیرسـاخت هـای حیـاتی، حساس و مهم کشور، تامین امنیت زیرساخت ها، سازمان ها و نهادهـای کشـور موضـوع بسـیار حـائز اهمیتـی تلقـی می شود چرا که تهدیدات امنیتی در فضای تولید و تبادل اطلاعات بطور روزافزون در حال رخ دادن است.

حسن پورافزود: شرکت دانش بنیان فیدار داده نگر ایرانیان دارای چندین محصول امنیتی بوده و اولین شرکت استان است که در سال گذشته موفق به کسب پروانه فعالیت افتا شد به همین دلیل این اداره کل برای توسعه محصولات این شرکت و ایجاد اشتغال پایدار، مبلغ 36 میلیارد تسهیلات کم بهره به این شرکت تخصیص داده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده در قالب بند الف تبصره 18 قانون بودجه برای طرح های منتخب با نرخ 10 درصد و با تنفس یکساله می باشد اظهار کرد: سرانه اشتغال تسهیلات پرداختی به ازای هر شغل 2 میلیارد ریال بوده که اجرای این طرح می تواند زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای 18 نفر را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز