خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه فجر انجام می شود؛

ارائه سه خدمت رایگان به مشترکان استان سمنان از طریق اپلیکیشن برقِ من

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۳۹۶

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شـرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: به مناسبت دهه فجر، سه خدمت رایگان از طریق اپلیکیشن برقِ من به مـشترکان برق خانگی ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی پاک طینت بیان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر، مشترکان برق می توانند صرفاً از طریق اپلیکیشن "برقِ من" و در قسمت خدمات مشترکین به صورت غیرحضوری، این سه خدمت را به صورت رایگان به انجام برسانند.

وی افزود: در بازه زمانی ذکر شده، " تغییر مکان داخلی لوازم اندازه گیری انشعاب تک فاز خانگی در صورت دارا بودن شرایط فنی"، " تغییر مالکیت اشتراک تک فاز خانگی" و " آزمایش لوازم اندازه گیری انشعاب تک فاز خانگی"، به عنوان خدماتی محسوب می‌شوند که مشترکان استان می‌توانند از آن رایگان بهره‌مند شوند.

پاک طینت اظهار کرد: تمامی خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق در سطح استان سمنان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه می‌شود و متقاضیان و مشترکان برق می‌توانند برای اخذ خدمات موردنظر، اپلیکیشن برقِ من را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده و در قسمت خدمات مشترکین، با ثبت و درج مستندات لازم، خدمت مربوطه را به انجام برسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز