خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز سمنان خبرداد؛

وجود بیش از 11 هزار مشترک تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۹۶۲

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه بیش از 11 هزار مشترک تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در استان سمنان وجود دارد، گفت: اگر این مشترکان الگوی مصرف را رعایت کنند گازبهای آنها رایگان است.

به گزارش ایلنا، سید جواد حقیقت حسینی با اشاره به اینکه شرکت تمام تلاش خود را برای پیشگیری از قطع گاز در بخش خانگی به کار گرفته است، افزود: ۵۹ درصد از مصرف بخش خانگی در کل کشور  مربوط به پله های ۱تا۳ است، که تعرفه این مشترکین تغییری نکرده است.

وی اظهار کرد: ۲۹ درصد کل مشترکین بخش خانگی شامل پله های ۴تا ۶ می‌شود که تعرفه آنها ۳۰ درصد افزایش داشته و پله‌های ۷ تا ۱۰ که درصد فراوانی آن ۱۰ونیم درصد نسبت به کل مشترکین بخش خانگی است حدود ۵۰ درصد رشد داشته و پله های ۱۱ و ۱۲ که بد مصرف ها هستند و تعدادشان در کل کشور حدود ۱.۵ درصد است، مصارف آنها خارج از استاندارد می باشد و به ترتیب عدد ۵ و ۶ هزار تومان برای آنها در نظر گرفته شده  که در این دوره اُفت فشار، ما موظف هستیم بعد از اطلاع رسانی گاز آنها را قطع کنیم.

حقیقت حسینی با اشاره به وجود ۱۱هزار و ۱۰۰ مشترک تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در استان سمنان، گفت: این افراد اگر الگوی مصرف گاز را رعایت کنند گاز بهای آنها رایگان است و بر اساس قانون، هزینه این مورد از گازبهای کسانی که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند، تامین می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان در خصوص بسته های تشویقی این شرکت برای مشترکین، گفت: اگر هر مشترک بخش خانگی ۱ درصد حجم مصرفش را کاهش دهد شامل  ۳ درصد تخفیف گازبها تا سقف ۴۵ درصد می شود و همچنین اگر هر مشترکی ۷۰ درصد پله سوم اقلیم خودش را در بازه زمانی ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن  ماه مصرف کند،کلا گازبهای این دوره اش رایگان است؛ از طرفی اگر مشترکین پله ۶ و بالاتر ۲۰ درصد دوره مشابه خودشان را کاهش ندهند، با ۲ پله بالاتر محاسبه می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز