خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۶۵۱

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ساخت سه هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در چهار قالب برای مددجویان تحت پوشش استان در حال انجام است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد صحرایی در این خصوص افزود: این تعداد واحد مسکونی در قالب طرح های امام رضا(ع)، پنجتن، سادات و صالح آباد در سطح استان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در امضای تفاهمنامه با سپاه و بنیاد علوی ساخت این تعداد واحد مسکونی برای مددجویان استان از مرحله پی‌کنی تا تحویل کامل شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی از این تعداد با تکمیل و آماده‌سازی نهایی در ایام دهه فجر در بهمن ماه امسال تحویل مددجویان می‌شود.

صحرایی افزود: در قالب ساخت و تکمیل مسکن، بر اساس تفاهمنامه بنیاد علوی تا مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان و در تفاهمنامه سپاه تا مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی کمیته امداد کمک بلاعوض به مددجویان اعطا و ۵۰ میلیون تومان هم از محل صندوق امداد ولایت پرداخت تسهیلات انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: کمک به ساخت و تکمیل مسکن، خرید و تعمیرات مسکن و همچنین ساخت فضاهای جانبی مانند حمام، سرویس بهداشتی و لوله کشی گاز بخشی برای منازل مددجویان از جمله این خدمات است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در بخش خرید مسکن از ابتدای امسال تا کنون ۱۸۵ واحد مسکن خریداری و تحویل مددجویان شده است.

صحرایی افزود: ۵۰ واحد دیگر نیز در حاشیه شهر مشهد خریداری شده است که طی هفته آینده تحویل خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه تعمیرات مسکن اجرای سه هزار و ۱۷۶ طرح تعمیر طی امسال هدفگذاری شده که تا کنون ۸۰۰ مورد آن محقق شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: برای تعمیرات مسکن مبلغ ۱۵میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و حدود ۳۰ میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز