خبرگزاری کار ایران

آغاز پروژه معماری سازمانی در فولاد هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۸۱۶

به منظور آغاز پروژه معماری سازمانی، جلسه هماهنگی و شناسایی وضعیت موجود با حضور جمعی از مدیران شرکت فولاد مبارکه، مشاوره اجرای پروژه، معاونان و تعدادی از مدیران شرکت فولاد هرمزگان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه آغاز پروژه معماری سازمانی شرکت فولاد هرمزگان با حضور نبی‌الله فرهمند، مدیر امور شرکت‌های فولاد مبارکه، افشین خیامیم، مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد مبارکه، جمعی از مدیران شرکت فولاد مبارکه، فرشید رعایت صنعتی، مشاور اجرای پروژه معماری سازمانی، تمامی معاونان و تعدادی از مدیران شرکت فولاد هرمزگان با هدف بررسی ابعاد پروژه معماری سازمانی و شناسایی وضعیت موجود در فاز نخست برگزار شد.

معماری سازمانی برای شرکت‌های بزرگ مهم است

در ابتدای جلسه پروژه معماری سازمانی، علیرضا کاظمی، معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به سابقه معماری سازمانی در فولاد مبارکه، بیان کرد: موضوع معماری سازمانی مدتی است که در گروه فولاد مبارکه مطرح شده است. در این رابطه نیز جلساتی در سطح گروه برگزار شد و شرکت‌های گروه فولاد مبارکه اولیه با مفهوم معماری سازمانی آشنایی پیدا کرده بودند. ضمن اینکه شرکت‌ها اقداماتی را که پیش از این صورت داده بودند، در سه حوزه فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع و سازماندهی و طبقه‌بندی مشاغل ارائه کردند.

وی عنوان کرد: فولاد هرمزگان طی سال‌های اخیر مراحلی از معماری سازمانی را به صورت پراکنده در شرکت پیاده‌سازی کرده بود و امیدوار هستیم ادامه مسیر این شرکت با طراحی‌های جدید مشخص شود. موضوع معماری سازمانی در دنیای کنونی برای بنگاه‌های بزرگ اقتصادی بسیار مهم است و از این رو گروه فولاد مبارکه و به تبع آن فولاد هرمزگان، تصمیم دارند معماری سازمانی را به صورت جدی، یکپارچه و هماهنگ، در سطح شرکت‌ها دنبال کنند.

در این جلسه پروژه معماری سازمانی، معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان سوال‌های خود را از شرکت مشاور و مدیران فولاد مبارکه در خصوص پروژه یاد شده پرسیدند و مدیران پروژه و فولاد مبارکه نیز به این سوالات پاسخ دادند. همچنین مقرر شد واحدهای سازمانی فولاد هرمزگان وضع موجود خود را برای مجریان پروژه شرح دهند تا پس از تکمیل اطلاعات اولیه، فازهای بعدی پروژه مطابق با وضعیت مطلوب ترسیم شده پیش رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز