خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت عامل ایمیدرو:

از افزایش نقش فولاد هرمزگان در توسعه صنعت فولاد حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۷۹۹

معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: ایمیدرو با توجه به نقش و اهمیت فولاد هرمزگان در جنوب کشور، از توسعه سرمایه‌گذاری این شرکت در طرح‌های جدید حمایت می‌کند.

وجیه‌الله جعفری در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز پنجم طرح ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس، در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی فولاد هرمزگان در خصوص نقش و اهمیت این شرکت در صنعت فولاد کشور بیان کرد: شرکت فولاد هرمزگان در یکی از مناطق مهم و استراتژیک کشور یعنی استان هرمزگان و منطقه ویژه خلیج فارس واقع شده که با استفاده از این موقعیت توانست سرمایه‌گذاری مطمئنی داشته باشد و از مزایای مکان‌یابی مناسب بهره ببرد.

وی افزود: شرکت فولاد هرمزگان یکی از تولیدکنندگان به‌نام و خوب کشور است و این شرکت طی یکی دو سال گذشته اقدام به آغاز چندین طرح توسعه‌ای کرده است که این طرح‌ها هم به صورت مستقیم توسط این شرکت و هم به صورت سهامداری در سایر شرکت‌ها انجام شده است.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو با تاکید بر نقش و اهمیت فولاد هرمزگان در توسعه صنعت فولاد کشور به ویژه در استان هرمزگان، عنوان کرد: فولاد هرمزگان با توجه به طرح‌های تعریف شده می‌تواند نقش موثرتری را در صنعت فولاد کشور نسبت به گذشته ایفا کند. همچنین وزارت صمت و ایمیدرو می‌تواند این نقش را تعریف و از توسعه سرمایه‌گذاری این شرکت حمایت کند تا به تبع آن، فولاد هرمزگان از محل افزایش سرمایه جدیدی که رخ خواهد داد، بتواند طرح‌های توسعه جدید خود را پیش ببرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز