خبرگزاری کار ایران

مدیر متالورژی و تحقیق و توسعه شرکت فولاد هرمزگان؛

حضور کارشناسان و متخصصان در کنفرانس بین‌المللی فولاد سازی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۶۷۳

مدیر متالورژی و تحقیق و توسعه شرکت فولاد هرمزگان گفت: با توجه به وسعت صنعت فولاد در سراسر کشور نیاز است تا کنفرانس‌های تخصصی و هم اندیشی در این صنعت صورت بگیرد. خوشبختانه شرکت فولاد هرمزگان در این امر پیش قدم شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا،‌ زارع،‌ در حاشیه دومین کنفرانس بین المللی فولاد سازی و ریخته گری گفت: در حال حاضر در این کنفرانس از افراد متخصص و کارشناس،‌ پژوهشگران و شرکت های دانش بنیان در حوزه ریخته گری دعوت به عمل آمده است.

وی اظهار کرد: شرکت فولاد هرمزگان به نخبگان توجه ویژه کرده و از تعدادی نخبه در بخش فولادسازی و ریخته گری دعوت کرده و یک تور صنعتی برای آنها در نظر گرفته است تا در این بخش ها مشارکت کنند.

وی با اشاره به تحریم های موجود در صنعت فولاد گفت: تحریم ها شرایط را سخت کرده است و اما تاثیری بر این صنعت نگذاشته و متوقف نکرده است. این کنفرانس می تواند کمکی به صنعت فولاد باشد.

مدیر متالورژی و تحقیق و توسعه شرکت فولاد هرمزگان در خصوص شرایط فولاد هرمزگان در سال جاری گفت: با توجه به تحریم ها به بحث بومی سازی توجه ویژه ای شده و برای سال آینده نیز برنامه استراتژی تنظیم شده است.

دومین کنفرانس بین المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم سه شنبه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۹:۰۰ در تالار آوینی بندرعباس آغاز و پس از ارائه مقالات و تبادل نظرات کارشناسان عصر چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز