خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ حیدری:

آمادگی امدادرسانی در اقصی نقاط کشور را داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۳۴۱

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با تشکیل واحدهای بلیات در تمامی یگان‌های خود، آمادگی کامل را دارد تا در اقصی نقاط کشور پیشتازانه در میدان عمل، امدادرسانی کند.

به گزارش ایلنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱،  که با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و بیش از ۱۲۰ شرکت دانش بنیان و جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های افسری آجا در مرکز همایش‌های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به آمادگی کامل نیروی زمینی ارتش برای مقابله با هر بحرانی گفت: بحمدالله امروز نیروی زمینی ارتش با تشکیل واحدهای بلیات در تمامی یگان‌های خود، آمادگی کامل را دارد تا در صورت بروز هرگونه بحرانی در اقصی نقاط ایران عزیز، پیشتازانه در میدان عمل، امدادرسانی کند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش با دارا بودن ۵ گروه مهندسی، تجهیزات کاملاً به روز و همچنین تجربیات ارزنده امدادرسانی‌های گذشته همانند زلزله سرپل ذهاب، سیل پل دختر و... با حضور به موقع خود در بحران‌ها موجبات کاهش آلام و رضایت عموم مردم را فراهم آورده است.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به امدادرسانی‌های اخیر به مردم زلزله زده خوی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش همچنین در ادامه روند امداد رسانی و خدمات پزشکی به مردم زلزله زده شهرستان خوی از اولین ساعات وقوع این حادثه، یک بیمارستان سیار مجهز و با کادر درمانی مجرب به منظور ارائه خدمات پزشکی برای هموطنان عزیز در این شهرستان برپا کرد که تاکنون خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده و  تا پایان مأموریت نیز در کنار مردم خواهد بود.

در پایان این رویداد امیر سرتیپ حیدری از نمایشگاه‌ها و غرفه‌های لشکری و کشوری در زمینه مدیریت بحران کشور بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز