خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج مستضعفین:

پروژه‌های محرومیت زدایی بسیج پررنگ‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۳۳۷

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تلاش ما بر این اساس است که در مرحله جدیدی در کنار مردم باشیم و با انجام پروژه‌های محرومیت زدایی، سازندگی و خدمات مومنانه نیاز‌های مردم را برآورده کنیم تا خدمتگزار آن‌ها باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم اجرای دومین مرحله رزمایش طرح شهید رجایی که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان و مسئول بسیج ادارت برگزار شد، گفت: در مرحله اول این رزمایش با کمک خیرین، پیگیری سپاه استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از ۲۰۰ دستگاه یخچال تامین شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مرحله تکمیلی طرح شهید رجایی امروز در قزوین انجام می‌شود، ادامه داد: رزمایش مشترکی توسط بسیج کارمندان و گروه‌های جهادی بسیج با تلاش و مجاهدت فرمانده سپاه استان و نقش آفرینی گروه‌های جهادی بسیج، بسیجیان در دستگاه ها، ادارات و بسیج ادارات و کارمندان در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی یکی از فلسفه‌های وجودی بسیج و سپاه علاوه بر پاسداری از انقلاب اسلامی و ملت ایران را خدمت به مردم و انجام خدمات گسترده و تامین نیاز‌های مردم دانست و گفت: این مسیر در سال‌های پس از دفاع مقدس آغاز شد و در سال‌های اخیر توسعه پیدا کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: در این دولت زمینه‌های همکاری و مشارکت بیش از گذشته فراهم شده و این همکاری‌ها در پروژه‌هایی مثل طرح آبرسانی و پروژه‌های محرومیت زدایی گسترش پیدا کرده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین هم گفت: در رزمایش مومنانه در ایام کرونا ۵۱۹ میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده که در راستای تفاهمی که با کمیته امداد داشتیم در بین استان‌های کشور بیش از ۶۰۰ میلیون به میدان آوردیم و ۳۱۳ دستگاه یخچال اهدا شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی ادامه داد: بیش از یک‌هزار و 174 گروه جهادی در حوادث کرونا در میدان بودند و در سیل  منطقه آبگرم و الموت رزمندگان و بسیجیان سپاه بیش از بیست روز در خدمت مردم بودند.

وی تاکید کرد: آبرسانی به ۹۶ روستا در دستور کار قرار گرفت و قرار شد خدمات ۳۰ ماهه تکمیل شود اما در نهایت کمتر از ۳۰ ماه باکیفیت عالی به بهره برداری رسید، برای رزمایش بزرگ کشوری میزخدمت و گروه‌های جهادی همکاری لازم را در دستگاه‌های قوای سه گانه به بسیج کمک کردند، که اتحاد و انسجام مثال زدنی برای پیشرفت کشور نشان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز