خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح تشدید نظارت بر ترازوهای مراکز صنفی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۰۰

مدیر کل استاندارد استان اردبیل از اجرای طرح تشدید نظارت بر ترازوهای مراکز صنفی استان با توجه به روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی درکمیته فنی این اداره کل اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جاری و افزایش مبادلات در بازار و در راستای حمایت از حقوق شهروندی و همچنین حفظ حقوق اصناف، نظارت مضاعف بر صحت عملکرد کلیه وسائل توزین و سنجش مورد استفاده در دادوستد عمومی در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: اداره کل استاندارد استان در اجرای اصل 44 قانون اساسی مبنی بر برون سپاری وظایف تصدی گری، انجام بازرسی و آزمون دوره ای وسایل سنجش را به شرکت های حقوقی تائید صلاحیت شده واگذار نموده و بطور مستمر بر فعالیت های شرکت های مزبور نظارت دارد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل ضمن اشاره به  اولویت نظارت بر مراکز و فروشگاه هایی که مشتریان بیشتری دارند خاطر نشان کرد: میزان تعرفه ابلاغ شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برای انجام بازرسی و آزمون دوره ای ترازوها معادل نیم ساعت کار کارشناسی مورد تائید یعنی مبلغ مبلغ69 هزار و 950 تومان تعیین گردیده است که با در نظر گرفتن شرایط استان و حمایت از اصناف مبلغ مزبور طبق مصوبات کمیته راهبری اوزان و مقیاس های اداره کل متشکل از نمایندگان استانداری و سازمان صمت و اتاق اصناف تعرفه مزبور معادل 22000 تومان در یک سال مصوب شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز