خبرگزاری کار ایران

در ۶ ماهه اول سال‌جاری انجام شد؛

کنترل عملکرد بیش از یکهزار و ۳۰۰ نازل سوخت در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۹۳۰

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از کنترل عملکرد یکهزار و ۳۲۲ نازل سوخت در نیمه اول سال‌جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی مدیر کل استاندارد استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: کنترل صحت عملکرد نازل های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران بوده و این کنترل ها در بازه های زمانی 3 ماهه در طول سال انجام می شود.

وی اظهار کرد: اداره کل  استاندارد استان تمامی تلاش خود را برای تحقق این امر با انجام ماموریت های خود به کار بسته چنانچه در ۶ ماهه اول سال‌جاری صحت عملکرد تعداد یک هزار و ۳۲۲ نازل سوخت در سطح استان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره ای که قابل مشاهده برای کلیه استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است، بر روی نازل نصب ودر صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می شود.

علایی از مردم خواست در زمان استفاده از نازل های سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع حتما به گواهی انجام آزمون نازل مزبور، توجه و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن گویای ۱۵۱۷ یا شماره تلفن های ۸-۳۳۷۴۱۱۵۶ به اداره کل استاندارد استان اردبیل اطلاع دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز