خبرگزاری کار ایران

پملب ۹۵ دستگاه از تجهیزات شهربازی های آذربایجان شرقی به علت عدم ایمنی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۱۲۹

مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: در جریان بازرسی کارشناسان این اداره کل از دستگاه ها و تجهیزات شهربازی های استان، ۹۵ دستگاه به علت مشکلات ایمنی و استاندارد پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، ساسان فرشی حق رو، در یک گفت و گوی خبری با بیان اینکه حدود ۸۰ شهربازی در استان وجود دارد، افزود: در سه ماه نخست امسال حدود ۴۵۰ مورد بازرسی از شهربازی‌های استان از سوی کارشناسان و بازرسان شرکت‌های همکار مورد تایید این اداره کل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از دستگاه ها و تجهیزات ناایمن و غیراستاندارد در شهربازی ها احتمال بروز خطر و حوادث ناگوار را افزایش می دهد، اظهار داشت: پرونده شهربازی های دارای دستگاه های ناایمن و غیراستاندارد جهت انجام مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح قضایی ارسال شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: بر اساس قانون، بهره برداران وسایل شهربازی باید نسبت به استانداردسازی و دریافت مجوز استاندارد قبل از هرگونه فعالیتی اقدام کنند و مشخصات و آرم استاندارد را پس از تایید اداره کل استاندارد در معرض دید عموم قرار دهند.

فرشی حق رو، ادامه داد: مردم و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۱۷، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ و یا مراجعه حضوری مراتب را به بازرسان اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز