خبرگزاری کار ایران

انجام آزمون دوره‌ای 240 دستگاه باسکول جاده‌ای در 6 ماهه گذشته در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۳۲۸

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از بازرسی و آزمون دوره ای 240 باسکول وسایل نقلیه چرخ دار جاده ای استان در 6 ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی عنوان کرد: همه وسایل توزین باید در فواصل زمانی معین به صورت دوره‌ای توسط آزمایشگاه های تائید صلاحیت شده سازمان مورد بازرسی و آزمون قرار گیرند.

وی گفت: در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی این اداره کل، توسط آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده مجری آزمون دوره‌ای، تعداد 240  باسکول‌ وسایل نقلیه چرخدار جاده‌ای بر اساس استاندارد ملی(10274) در طول این مدت مورد آزمون قرار گرفته است که از این تعداد، 229 باسکول قبول و 3 باسکول نیز مردود و 8 باسکول همکاری لازم را با آزمایشگاه مجری نداشته که تذکرات لازم در خصوص لزوم استاندارد سازی به مالکان باسکول ها داده شده ودر صورت عدم تمکین، برخورد قانونی صورت می گیرد.

علایی یادآور شد: در حوزه آزمون باسکولهای چرخ دار جاده ای شاهد تحقق 75 درصدی برنامه عملیاتی پیش بینی شده، بوده ایم. دبیر شورای استاندارد استان افزود: تمام باسکول ها باید دارای گواهی آزمون صحت عملکرد و تاییدیه استاندارد باشند.

وی با اشاره به نصب   360باسکول در سطح استان و فعالیت مستمر332  باسکول، خاطر نشان کرد 80 درصد باسکول های نصب شده در بخش خصوصی و 20 درصد در بخش دولتی فعالیت دارند.                                                          

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز