خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی در جمع خبرنگاران:

جشنواره فجر ۴۱ پرشکوه‌ترین جشنواره همه دوره‌ها بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۰۴۴

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره فجر از هر جهت با موفقیت انجام شد و بهترین داورانی که شخصیت‌های برجسته هنری بودند در صحنه حاضر شدند و بهترین مجری که می‌توانست اجرا کند، این کار را انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی فجر، اظهار کرد: ما در همه بخش‌ها برنامه‌های آماده‌ داریم و فروش بلیت به مردم را خواهیم داشت و مانند جشنواره فیلم و تئاتر با حضور همیشگی مردم برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد افزود: ما وظیفه داریم که حضور مردم در حوزه‌ فرهنگ و هنر را تقویت و حمایت کنیم. برنامه اصلی ما سپردن انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری به دست خود مردم است.

وی درباره جشنواره فیلم فجر و ارزیابی خود از آن، تأکید کرد: ارزیابی‌ را باید ناظران انجام دهند اما جشنواره همه جهاتش با موفقیت انجام شد و به جای ۲۲ فیلم، ۲۴ فیلم در آن شرکت کردند و بهترین داورانی که شخصیت‌های برجسته هنری بودند شاید چند سال بود در صحنه داوری حضور نداشتند امسال حاضر شدند و بهترین مجری که می‌توانست اجرا کند، این کار را انجام داد.جمعیت فوق‌العاده‌ای آمدند و ما شرمنده مردم شدیم و تعداد زیادی هم پشت درها ماندند. همه کسانی که جایزه بردند در جلسه حاضر بودند به جز یکی دو نفر که مشکلاتی داشتند و هرسال هم بیشتر از این غایب داشتیم.

اسماعیلی تأکید کرد: آقای رئیس‌جمهوری برای اولین بار در تاریخ جشنواره آمد و به تماشای فیلم نشست و اعضای دولت و نهادهای مختلف کمک کردند که یک جشن باشکوه برای مردم برگزار شد و جشنواره به یک نقطه اوج و عطف بدل شد. شاید کسی تصور نمی‌کرد که جشنواره فجر پرشکوه‌ترین جشنواره تمام دوره‌ها باشد؛ چه به لحاظ حضور، چه تنوع فیلم و چه تنوع ژانرها.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز