خبرگزاری کار ایران

در راستای حساب ۱۰۰ امام (ره)؛

334 واحد مسکن در استان اردبیل تحویل محرومان شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۹۳۸

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: 334 واحد مسکن در راستای حساب 100 امام (ره) در استان اردبیل تحویل محرومان شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید سعید میراحدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 334 واحد مسکن در راستای  حساب 100 امام (ره) در استان اردبیل تحویل محرومان شده است، گفت: این طرح‌های شامل پروژه 60 واحدی وحدت، 85 واحد از محل پروژه 300 واحدی سینا، پروژه 72 واحدی نیر،  پروژه 60 واحدی شهرک گلستان و پروژه 57 واحدی اصلاندوز  بوده است.

وی با بیان اینکه حساب 100 امام (ره ) شفاف ترین مسیر خدمت رسانی به مسکن محرومین است، افزود:  نگاه راهبردی نظام انقلاب اسلامی به مسکن محرومین باعث شد که این اتفاق بزرگ شکل بگیرد تا در دورافتاده ترین نقاط کشور هم با حمایت حساب  امام 100 (ره) بحث ساخت و مقاوم سازی مسکن محرومین رقم بخورد. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان کرد: فلسفه وجودی حساب 100 امام (ره)  حمایت از  محرومین واقعی جامعه در راستای داشتن یک سرپناه مقاوم و در شان است و در پسوند هر مجموعه ای انقلاب اسلامی بیاید منفعت مادی از آن سلب می شود و هدف از تشکیل حساب 100 امام (ره)  نیز حرکت در مسیر توجه ویژه انقلاب به مسکن محرومین و مستضعفین است.

حجت الاسلام میراحدی با اشاره به اینکه نگاه دولتی به حساب 100 امام (ره)  از قدرت مانور و توانایی ما کاسته است، گفت: اصل این حساب بر پایه کمک های خداپسندانه مردم غیور است و معادل کمک مردمی و موجودی حساب 100 دفتر مرکزی هم به ما کمک می کند و انتظار کمک بیشتری از مردم داریم تا با آورده بیشتر بتوانیم برای محرومین جامعه خود سرپناهی مناسب تهیه کنیم.

وی با بیان اینکه باید با فرهنگ سازی حس مشارکت در کمک به حساب 100 امام (ره) را ارتقا دهیم، افزود: ضعیت حساب 100 امام (ره) نسب به سال های گذشته بهتر شده است و کمک به گسترش فرهنگ حمایت از آن جزء اولویت های اصلی تمامی اعضای خانواده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: نگاه ویژه‌ای به ظرفیت رسانه ها نیز در تبیین این امر مهم داریم تا حساب 100 امام (ره) را به روزهای اعتلای فرهنگی و تبیینی برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز