خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبرداد

اجرای طرح تشدید برخورد با سارقان و زورگیران در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۶۹۱

در ارتباط برخط با فرمانده انتظامی کشور و به طور همزمان با هفت استان کشور، طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت در آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی فارس در حاشیه آغاز این طرح در جمع خبرنگاران با اشاره به  دغدغه‌ مردم در سطح کشور در رابطه با سرقت‌هایی که انجام می‌شود و سارقینی که امنیت مالی و جانی مردم را خطر می‌اندارند، عنوان کرد: در راستای کاهش و کنترل این موضوع فرمانده نیروی انتطامی کشور فرمانی را مبنی بر مبارزه ویژه با سارقین و مال خران صادر کرد. 

سردار رهام بخش حبیبی گفت: فرمان آغاز این طرح، از سوی فرماندهی فراجا، طی جلسه‌ای برخط ابلاغ شده است و  این طرح در شش شهرستان و مرکز فارس با قدرت اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این طرح برخورد شدید با سارقین شناسایی شده، دیگر سارقین در ارتباط و مالخران دنبال می‌شود.

فرمانده انتظامی فارس ضمن تاکید بر اینکه پلیس نسبت به ردیابی مالخران و سارقان با جدیت بیشتری اقدام خواهد کرد، از شهروندان درخواست کرد که توصیه پلیس برای حفظ و ارتقاء امنیت منازل، اماکن تجاری، خودرو و ... را برای تاثیرگذاری این طرح، خواستار شد. 

حبیبی تصریح کرد: این طرح در شهرستان‌های شیراز، کازرون، جهرم، فسا، ممسنی، فیروزآباد و مرودشت از امروز ۲۵ بهمن اجرایی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن این طرح، احساس امنیت بین مردم و ناامنی بین سارقین و مالخران بیشتر شود. 

فرمانده انتظامی  فارس خاطرنشان کرد که در شهرستان شیراز با مشارکت ۳۱ تیم خودرویی و ۲۳ گشت موتوری و در مجموع ۵۴ تیم عملیاتی اجرایی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز