خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خبر داد؛

ایجاد فرصت شغلی برای 629 نفر در تعاونی های استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۵۳۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از ایجاد فرصت‌ شغلی برای 629 نفر در تعاونی‌های استان طی 10 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، یوسف شعبانی با بیان اینکه برنامه‌های ابلاغی حوزه تعاون در 40 عنوان است، ابراز کرد: این برنامه‌ها در پنج دفتر تخصصی شامل اداره کل توسعه تعاون، دفتر تعاونی‌های تولید، دفتر تعاونی‌های توزیعی، دفتر تعاونی‌های خدماتی و اداره کل آموزش و ترویج بخش تعاون به این اداره کل ابلاغ شده است.

وی در تشریح عملکرد حوزه تعاون استان همدان نیز گفت: تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در سطح استان همدان تشکیل شده و توسعه یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه در زمینه نظارت قانونی بر تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی استان نیز طی 10 ماهه سال جاری رشد 196 درصدی را شاهد هستیم، اظهار کرد: این روند در مجامع عمومی، انتخابات، مالی و غیره به انجام رسیده است.

شعبانی تعداد این نظارت‌های قانونی را طی سال جاری بالغ‌بر 738 مورد اعلام کرد و گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی در تعاونی‌های کشور با تکیه بر تولید دانش‌بنیان از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفت و در این زمینه 629 مورد فرصت شغلی در استان همدان ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات مصوب برای تعاونی‌ها در سطح استان همدان بالغ‌بر 5,000,000 میلیون ریال بوده که میزان تحقق این موضوع نیز 118 درصد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در پایان تعداد آموزش‌های مجازی تعاونی‌ها در سال جاری را نیز برابر 9 هزار و 210 نفرساعت اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز