خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

فعالیت ۱۰۹ تشکل کارگری در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۸۸۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: ۱۰۹ تشکل کارگری در این استان فعال است که اقدامات خوبی برای توسعه و ارتقای سطح گروه های کارگری زیرمجموعه خود انجام داده اند.

ابوالفضل عبادی در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به فعالیت ۱۰۹ تشکل کارگری در استان گفت:  همچنین ۷۰ انجمن صنفی در حوزه کارفرمایی در آذربایجان غربی فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: در آذربایجان غربی فعالیت‌های خوبی برای توسعه و ارتقای تشکل های صنفی انجام گرفته که می تواند عاملی برای دلگرمی کارگران و پیگیری الزامات کاری آنان باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: توسعه و تقویت تشکلات در محیطهای کار و تولید، تأثیر بسزایی در تنظیم رابطه کارفرما و کارگران ایفا کرده و از تنش‌های کاری جلوگیری می‌کند.

عبادی بیان کرد: در یک سال گذشته ۲۵ مورد تجدید انتخابات برای تشکل های کارگری و کارفرمایی در آذربایجان غربی صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی تعداد بیکاران استان را ۱۴۴هزار نفر اعلام کرد و گفت: ٢٤ درصد بیکاران دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

عبادی افزود: در تابستان سال جاری نرخ بیکاری در استان ۹.۵درصد بود و ماکو کمترین سهم را از نرخ بیکاری در استان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز