خبرگزاری کار ایران

عضو کانون عالی بازنشستگان کشور:

کانون کارگران بازنشسته، حیاط خلوت هیچکس نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۸۴

سیستم کاری در کانون از پایین به بالا بوده و مسایل در ‌‌نهایت در هیئت مدیره مطرح می‌شود که این روند سبب شده تا از ابعاد گوناگون مورد بررسی قرار گیرد.

عضو کانون عالی بازنشستگان کشور تأکید کرد: کانون کارگران بازنشسته، حیاط خلوت هیچکس نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا حاج کریم صادق زاده که در مراسم اعطای اعتبارنامه دوره جدید فعالیت کانون کارگران بازنشسته آذربایجان شرقی از سوی مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سخن می‌گفت، اشاره کرد: سیستم اجرایی کانون بر مبنای تصمیم جمعی استوار است و کسی حق ندارد خود سرانه عمل کند.

وی با قدردانی از تلاش های مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون روابط کار، رییس اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان شرقی در برگزاری شایسته مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره و بازرسان کانون استان گفت: ما همواره به دنبال وحدت، همبستگی و یکپارچگی همه بازنشستگان و مستمری بگیران در سطح استان هستیم چرا که همه موفقیت­ها و نیل به اهداف عالیه در سایه وحدت و اتحاد به دست می آید و باید در نظر داشته باشیم که هرگونه دسته بندی جز تفرقه و زمان سوزی چیزی در پی ندارد.

نایب رییس کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی با اشاره به حساسیت برگزاری انتخابات کانون کارگران بازنشسته استان اظهار داشت: کسانی که در جلسه مجمع عمومی آن هم با رأی اعضای هیئت مدیره کانون شهرستان های استان به عنوان منتخبین برگزیده می شوند، بایستی سپاسگزار بوده و نباید بجز خدمت صادقانه و بی منت افکار دیگری داشته باشند.

حاج کریم صادق زاده افزود: یکایک منتخبین باید بدانیم که مسئولیتمان زیادتر شده و باید تلاش شبانه روزی برای پیگیری مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران داشته باشیم.

رییس کانون کارگران بازنشسته تبریز با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی انسانهای دلسوز، تلاشگر، فعال و علاقمند هستند گفت: گزینش این افراد راه برای توسعه فعالیت های کانون کارگران بازنشسته استان هموار کرده و امیدواریم با همدلی میان هیئت مدیره و بهره گیری از مشارکت سایر اعضا بتوانیم خدماتی در شأنی برای بازنشستگان و مستمری بگیران آذربایجان شرقی ارایه دهیم.

صادق زاده با اشاره به روند کاری در کانون کارگران بازنشسته استان اظهار داشت: با تشکیل کمیته های مختلف، سیستم کاری در کانون از پایین به بالا بوده و مسایل در نهایت در هیئت مدیره مطرح می شود که این روند سبب شده تا مسایل از ابعاد گوناگون مورد بررسی قرار گیرد.

وی آرامش، صفا و صمیمت را موجب پیشرفت امور دانست و گفت: امیدواریم با درایت مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بسترهای فعالیت بیش از گذشته برای این کانون فراهم شود.

نایب رییس کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی در ادامه به برخی پیشنهادات هیئت مدیره و بازرسان این کانون در ارتباط با مسایل کلان جامعه بازنشستگان در جهت بهبود وضعیت فعلی اشاره کرد و گفت: مجموعه پیشنهاداتی در این زمینه در قالب برنامه های کمیته های کانون های شهرستانی، بیمه و درمان، آموزش و عضوگیری، امورمالی، کمیته رفاهی تدوین شده که در صورت اجرایی شدن می تواند بخش عمده ای از مطالبات و خواسته های این قشر را محقق سازد.

در این مراسم با قدردانی از تلاش هیئت مدیره و بازرسان دوره قبل، اعتبارنامه، محمد مسگری اسکویی، رییس، حاج کریم صادق زاده نایب، رییس، خیراله نورانی، خزانه دار، جعفر داداش زاده منشی و نقد علی یدالهی اصغر خوش نفس علیشاهی، عین اله فیضی، سید رضا سجودی هریس، صمد اکرامی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و محمد علی ابراهیمی آوینی، حسین علمی و یوسف مقتدر اسلامی به عنوان بازرسان اصلی کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی برای دوره جدید اعطاء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز