خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

بیش از 134 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در همدان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۶۶۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: تاکنون ۱۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونا در این استان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، احمد توصیفیان بیان کرد: ۱۹ هزار و ۴۴۳ میلیارد تومان سهیمه پیش بینی شده برای پرداخت تسهیلات کرونا در کشور بود که سهم همدان از این رقم ۲ درصد معادل ۳۹۱ میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: در این راستا ۱۲ هزار و ۷۲۸ پرونده با ۱۶ هزار و ۵۵۳ فرصت شغلی تشکیل شد که میزان مبلغ آن ۱۷۵ میلیارد تومان بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان ادامه داد: از این تعداد به ۱۰ هزار و ۵۶۸ پرونده، مشمول دریافت تسهیلات کرونا شدند که ۱۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به آنها پرداخت شد.

توصیفیان اظهار داشت: امکان ثبت نام در سامانه «کارا» برای رسته های اولویت دار تا پایان شهریور امسال فراهم شده است و بانک های عامل ملزم به پرداخت تسهیلات کرونا تا پایان آبان سال جاری هستند.

وی تاکید کرد: تسهیلات برای طرح های زیر مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری، ورزش و جوانان و اداره کل ارشاد اسلامی بر اساس شیوه نامه های جدید است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: به دارندگان بیمه تامین اجتماعی از جمله رانندگان ۶ میلیون تومان همچنین کارفرما و خویش فرما به ازای هر نفر نیروی بیمه شده، ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان و تسهیلات ۱۶ میلیون تومانی به واحدهایی که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تعطیل شدند، پرداخت شد.

توصیفیان اضافه کرد: همچنین به افراد بدون کد بیمه در بخش رانندگان و خویش فرما ۶ میلیون تومان و کارفرما به ازای هر نفر شاغل هشت میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: برای دریافت تسهیلات کرونایی متقاضیان باید در سامانه «کارا» ثبت نام و پس از دریافت تاییده از سوی دستگاه اجرایی ، بررسی و پرداخت توسط بانک عامل صورت می گیرد.

توصیفیان اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به ۱۲ رسته شغلی توسط ستاد ملی کرونا  تصویب شده که نرخ تسهیلات ۱۲ درصد با بازپرداخت ۲۴ ماهه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز