خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

پرداخت تسهیلات روستایی توسط بانک‌ها قفل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۰۵۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از تحقق ۸۰ درصدی اشتغال در این استان خبر داد و گفت: تعهد استان در سال‌جاری ایجاد ۲۳ هزار و ۵۸۹ فرصت شغلی بوده که تاکنون ۱۸ هزار و ۹۴۹ فرصت معادل ۸۰ درصد محقق شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، یوسف شعبانی در کارگروه اشتغال استان همدان گفت: از این تعداد، ۲۳۰۵ فرصت شغلی ایجاد شده مورد تأیید است و ۱۰۱۳ مورد نیاز به بررسی دارد.

وی تصریح کرد: شهرستان رزن ۹۵ درصد از ۱۳۵۵ نفر تعهد، فامنین ۸۹ درصد از ۹۶۹ نفر، اسدآباد ۸۷ درصد از ۱۹۱۱ نفر، همدان ۸۶ درصد از ۶۴۳۳ نفر، نهاوند ۸۳ درصد از ۲۵۹۳ نفر، کبودراهنگ ۸۳ درصد از ۲۰۵۸ نفر، بهار ۸۶ درصد از ۱۷۵۳ نفر، درگزین ۷۰ درصد از ۷۴۱ نفر و ملایر ۵۳ درصد از ۳۰۶۶ نفر تعهد خود را ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در تسهیلات مشاغل روستایی نیز سهمیه استان همدان ۵۷۰ میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۲۰ میلیارد تومان توسط بانک‌ها پرداخت شده و در حال حاضر ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال روستایی در استان وجود دارد اما متأسفانه بانک‌ها کار را قفل کرده‌اند، با وجود اینکه طرح‌های خوبی هم به بانک‌ها معرفی شده و پرداختی صورت نگرفته است.

شعبانی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی در استان داریم، ادامه داد: در مجموع ۵۷ میلیارد تومان از تسهیلات معادل ۵۲ درصد پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان یادآور شد: در شهرستان اسدآباد ۲۱ درصد، بهار ۷۴ درصد، تویسرکان ۴۸ درصد، درگزین ۳۲ درصد، رزن ۳۰ درصد، فامنین ۷۷ درصد، کبودراهنگ ۶۹ درصد، ملایر ۶۰ درصد، نهاوند ۵۷ درصد و همدان ۶۴ درصد تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز