خبرگزاری کار ایران

نشست بانک مرکزی عراق و وزارت خزانه داری امریکا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۷۰۳

هیئتی از بانک مرکزی عراق برای ساعات طولانی با هیئتی از بانک فدرال رزرو و وزارت خزانه داری امریکا در واشنگتن دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری رسمی عراق (واع) دو طرف تمایل خود را برای همکاری مشترک در مقابله با چالش های کار بر روی بستر الکترونیکی حواله و پول نقد ابراز کردند.

هیئت بانک فدرال رزرو و وزارت خزانه داری امریکا در مورد برخی از سازوکارهای حمایت از بانک مرکزی عراق به منظور ارتقای قابلیت های آن برای مقابله با بحران ها در طی این مرحله بحث و گفتگو کردند.

بانک فدرال رزرو امریکا در این نشست تأکید کرد که اقدامات بانک مرکزی عراق در مسیر درستی برای ایجاد بخش بانکی قوی و مستحکم است.

دستیار معاون وزیر خزانه داری امریکا نیز راه‌هایی را برای حمایت کامل از تلاش های دولت عراق در اصلاحات اقتصادی و امادگی وزارت خزانه داری امریکا برای ارائه حمایت های لازم را نشان داد.

حاضران در این نشست به اظهارات رئیس بانک مرکزی عراق در خصوص رهنمودهای این بانک در دستیابی به مهمترین اهداف خود برای تضمین ثبات عمومی قیمت‌ها و گزینه‌ها و پیشنهادات در زمینه تسریع، گسترش و روان سازی بستر الکترونیک برای انتقالات خارجی گوش فرا دادند.

«علی محسن اسماعیل» رئیس کل بانک مرکزی عراق بر هدف مجموعه خود برای راه اندازی بسته دوم تسهیلات در راستای افزایش ثبات نرخ ارز تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز