خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آبدانان خبرداد؛

عامل انتشار تصاویر خانوادگی در فضای مجازی دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۳۰۵

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از دستگیری عامل انتشار تصاویر خانوادگی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ایلام، سرهنگ نوروز شریعتی گفت: با طرح شکایت احدی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی همسرش در فضای مجازی ، موضوع با قید فوریت در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی های اولیه و اظهارات اخذ شده از شاکی مشخص شد که متهم به منظور تهدید و هتک حیثیت خانمی اقدام به ارسال سوابق پیامک ها و عکس های وی برای اعضاءخانواده و بستگان شاکی در شبکه های اجتماعی کرده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ادامه داد: با انجام تحقیقات لازم و اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا آبدانان متهم با هویت معلوم شناسایی و پس هماهنگی با مرجع قضائی و طی یک عملیات غافلگیرانه با همکاری ماموران انتظامی بخش کلات مورموری دستگیر و کلیه تجهیزات رایانه ای توقیف و به پلیس فتا دلالت داده شد.

 شریعتی تصریح کرد: در بررسی و بازبینی فنی تجهیزات مکشوفه از متهم، تصاویر شخصی شاکی از گوشی وی استخراج و پس از جمع آوری ادله و مستند، متهم به بزه ارتکابی اعتراف و اقرار داشت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم هدف از کار خود را اختلافات خانوادگی با خانواده شاکی و همچنین اخاذی اعلام کرد خاطرنشان کرد : متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز