خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر خبر داد؛

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۸۳۶

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در استان ایلام از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروندان در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

به گزارش ایلنا از ایلام، سرهنگ کرم  حسنی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی اقدام به انتشار عکس خصوصی وخانوادگی آنان در شبکه های اجتماعی کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین رصد مستمر شبکه های اجتماعی موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه فرد مورد نظر دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل شد.

وی بابیان اینکه متهم در ابتدا منکر هر گونه جرم شد اما در مواجه با مستندات پرونده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، یاد آور شد: شاکی پرونده نامزد ایشان بوده و بنا به دلایل و اختلافات خانوادگی از ازدواجش صرف نظر کرده است و این مجرم سایبری نیز با هدف اینکه نزدیکان و آشنایان در جریان ازدواج آنها باشند،تصاویر مراسم خود را در فضای مجازی منتشر کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت:  متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز