خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان:

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در قزوین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۵۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در قزوین را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهرداد حسن‌پور گفت: مراسم راهپیمایی عظیم 22 بهمن روز شنبه از ساعت 10 صبح از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی و در ادامه از خیابان پیغمبریه به سمت خیابان سپه تا چهار راه شهدا ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین افزود: با هدف تسهیل در آمد و شد و هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم از ساعت 7 صبح روز شنبه 22 بهمن ممنوعیت تردد در سرتاسر مسیر راهپیمایی و ب برعکس اجرا می‌شود.

وی مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه خودرویی و موتوری در زمان اجرای این مراسم را خیابان خیام، بلوار مدرس- باغ دبیر و بلوار خرمشهر، خیابان سعدی، خیابان مولوی و بلوار شهید باهنر عنوان کرده و اظهار کرد: شهروندان و رانندگان عزیز وسایل نقلیه باید ضمن همکاری بیش از پیش با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای تردد در این مقطع زمانی از این مسیرهای اعلامی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه موتوری و خودرویی با پلیس در اجرای منظم و با شکوه این گونه مراسم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هرگونه تردد و توقف وسایل نقلیه در زمان تعیین شده در محدوده اجرای طرح ترافیکی ممنوع است، عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تردد یا توقف خودرو در این مسیر با متخلفان برابر قانون رفتار و ضمن اعمال قانون ،وسیله نقلیه آنان با استفاده از جرثقیل حمل و به پارکینگ انتقال می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز