خبرگزاری کار ایران

سرهنگ مرادی تاکید کرد:

برخورد جدی پلیس راهور لرستان با رانندگان متخلف در تبلیغات انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۴۷۳

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: نصب هرگونه پوستر تبلیغاتی که مانع دید راننده و یا پوشاندن چراغ‌های وسیله نقلیه شود خلاف قانون است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، سرهنگ منوچهر مرادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران راهنمایی و رانندگی در این ایام به صورت ۱۰۰ درصدی در معابر و خیابان‌ها حضور دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از ادامه حرکت وسیله نقلیه جلوگیری به عمل می آورند.

وی اظهار داشت: با توجه به انجام تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برخی مواقع مشاهده می‌شود رانندگانی اقدام به نصب پوستر تبلیغاتی بر روی شیشه، بدنه و چراغ‌های خودروی خود می‌کنند که این کار باعث کم شدن دید راننده و موجب بروز حوادث رانندگی خواهد شد.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان افزود: یکی دیگر از تخلفات نصب بنر تبلیغاتی در گذرگاه‌های عابر پیاده بوده که باعث مسدود شدن گذرگاه و وارد شدن عابرین به محل سواره‌رو می‌شود که این عمل نیز سنگینی ترافیک، کندی عبور و مرور و احتمال برخورد خودروها با عابران پیاده را در پی خواهد داشت.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه از نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها می‌خواهیم در تبلیغات خود قانون را مد نظر قرار داده و به حقوق دیگران احترام بگذارند، گفت: همچنین از نصب پوستر روی تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی اجتناب کنند و همواره نظم شهری و حق عبور و مرور دیگران را مد نظر قرار دهند تا شاهد فضای توأم با آرامش و امنیت برای رقابت سالم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز