خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان البرز:

زمینه اشتغال بیش از یک‌هزار نفر در شهر صنعتی البرز فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۱۶

فرماندار شهرستان البرز گفت: با پیگیری صورت گرفته برای حل مشکل واحدهای تولیدی راکد و مشکل‌دار، مشکل دو واحد بزرگ در شهر صنعتی البرز حل شده و زمینه جذب بیش از یک‌هزار نفر فراهم شده، همچنین به زودی خطوط تولید چند واحد دیگر هم فعال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی غفوری با اشاره به تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد گفت: با توجه بر ظرفیت‌های شهر جدید مهرگان در خصوص احداث طرح مسکن ملی و با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته معاونت عمرانی استانداری و دستگاه‌های مربوطه، شاهد فراهم شدن زیرساخت‌ها و تسریع در فرآیند احداث این پروژه هستیم و در رتبه نخست کشور قرار گرفته‌ایم.

فرماندار شهرستان البرز اضافه کرد: همچنین در حوزه عمرانی به ثمر رسیدن مباحث مربوط به تصفیه‌خانه شهر شریفیه انجام شد که در سال‌های گذشته به دلیل عملکرد نامناسب، موجب بروز آلودگی‌ محیط زیست منطقه شده بود که فاز مقدماتی این پروژه به زودی افتتاح خواهد شد.

وی درباره ارائه خدمات در راه‌ها و محورهای روستایی اظهار کرد: امسال با همکاری اداره راهداری، ساماندهی محورهای مواصلاتی روستاهای تابعه شهرستان در اولویت قرار گرفت که در این راستا می‌توان به ساماندهی محورهای باورس- ورس، اکبرآباد-آقاگیر و اتوبان در دست احداث به سمت استان‌های شمال کشور اشاره کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان البرز با اشاره به ظرفیت‌های شهر صنعتی البرز گفت: متأسفانه در سال‌های پیشین شاهد بودیم که چندین شرکت رکود نسبی داشته و یا کاملاً تعطیل شده بودند که با همکاری صورت گرفته بهسازی و نوسازی واحدهای راکد در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری‌ها در یکی از واحدهای تولید خودرو بعد از یک سال شاهد جذب ۹۰۰ نفر نیروی هستیم.

وی ادامه داد: شرکت کنتورسازی هم با پیگیری صورت گرفته تنها توانست تعهدات خود را پاسخ دهد بلکه با توجه بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی خط تولید جدید خود را برای کنتورهای هوشمند افتتاح خواهد کرد که منجر به اشتغال ۳۰۰ نفر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز