خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت لرستان:

واحدهای صنعتی تحت تماک بانک‌های استان تعیین تکلیف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۱۱

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: ۶۱ واحد صنعتی تحت تملک بانک‌ها تا نیمه اول ۱۴۰۲ تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش ایلنا، بهمن جعفری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر ۶۱ واحد صنعتی تحت تملک بانک‌های استان قرار دارند.

وی ادامه داد:  در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هر جلسه ۲ الی ۳ واحد صنعتی را در دستور کار قرار می‌دهیم تا آنها را تعیین تکلیف کنیم.

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: تیمی متشکل از استانداری، سازمان صمت، ادراه کل بازرسی و شرکت شهرک‌ها تشکیل شده که به بررسی وضعیت واحدهای تحت تملک بانک‌ها می‌پردازند.

جعفری با بیان اینکه شناخت کامل روی وضعیت واحدهای مذکور دارم، افزود: تمام تلاشمان این است که این واحدها را به چرخه تولید برگردانیم و در این راستا دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها، رئیس کل دادگستری و دادستان خرم‌آباد نیز نهایت همکاری را داشته‌اند.

وی اضافه کرد: قطعاً این ۶۱ واحد صنعتی تحت تملک بانک‌ها تا نیمه اول ۱۴۰۲ تعیین تکلیف خواهند شد.

رئیس سازمان صمت لرستان در ادامه بیان کرد: مرکز پاسخگویی یکپارچه ۱۲۴ در کشور طراحی شده و صبح و عصر برای پاسخگویی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات فعال است.

جعفری در خصوص پتروشیمی کوهدشت گفت: واحد صنعتی علاوه‌بر اینکه با کمبود آب مواجه است مشکل خوراک دارد.

وی در خصوص وضعیت معادن استان و نظارت بر میزان استخراج آن‌ها، اظهار کرد: در حال پایش کامل معادن استان هستیم و قرار است سال آینده با استفاده از یک سیستم پهپادی نسبت به پایش معادن اقدام کنیم.

رئیس سازمان صمت لرستان تصریح کرد: این امر با همکاری سازمان نظام مهندسی معادن انجام خواهد شد و البته نسبت به خرید دستگاه پهپاد هم اقدام شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: براین اساس با بهره‌بردارانی که خارج از محدوده معادن فعالیت داشتند و یا معادنی که بیشتر از مجوز استخراج داشتند مطابق قانون معادن برخورد و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز