خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان :

۳۰۰ میلیارد اعتبار برای احیای صنعت لرستان تخصیص داده شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۴۶۴

استاندار لرستان گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای صنعت لرستان تخصیص داده شد .

به گزارش ایلنا ، فرهاد زیویار در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستای برکت آباد بخش اشترینان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۵۸ میلیارد تومان معادل ۵۰ درصد کل بودجه استان به شهرستان بروجرد اختصاص داده شده است ، اظهار داشت: شهرستان بروجرد استعداد بالایی در صنعت دارد و دولت سیزدهم نیز خدمات خوبی برای احیای صنایع انجام داده است.

وی افزود: از اقدامات خوب دولت برای احیای صنایع و رونق تولید و اشتغال در شهرستان بروجرد افزایش خط اعتباری تسهیلات نساجی بروجرد به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان است.

استاندار لرستان گفت: احیای کارخانه خودرو سازی با عنوان فردا موتورز با تولید ۳۰ هزار خودرو در سال و اختصاص اعتبار ۲۵۰ میلیاردی برای شرکت سیلیکون متال از اقدامات دولت در شهرستان بروجرد می باشد.

زیویار با اشاره به تصویب منطقه ویژه اقتصادی بروجرد شهر اشترینان افزود: از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی حمایت می شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان بروجرد پروژه های خوبی در بخش تولید و اشتغال افتتاح و به بهره برداری رسید ، گفت : دیدار مستقیم و رو در رو با تولید کنندگان و مردم از نعمت های دولت سیزدهم است و تلاش می کنیم همواره در میان مردم باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز