خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری استان:

50 فرصت سرمایه‌گذاری قزوین در نمایشگاه گردشگری تهران ارائه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۱۵۵

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین گفت: غرفه قزوین با ارائه بیش از ۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران میزبان سرمایه‌گذاران این حوزه است.

به گزارش ایلنا، نادر محمدی با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری یکی از مهم‌ترین و معتبرترین رویدادهای حوزه گردشگری است که هر ساله برگزار می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین با بیان اینکه تمرکز بر فرصت‌های سرمایه‌گذاری مهمترین ویژگی نمایشگاه امسال به‌شمار می‌رود، افزود: استان قزوین با تهیه بیش از ۵۰ بسته سرمایه‌گذاری برای معرفی و ارائه به متقاضیان سرمایه‌گذاری در غرفه‌ای به مساحت ۳۰۷ متر در این نمایشگاه حضوری متفاوت دارد.

وی ادامه داد: این بسته‌ها، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری اعم از گردشگری آبی، گردشگری کشاورزی، گردشگری تاریخی را شامل می‌شود.

این مسئول یادآور شد: همچنین با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته توسط وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی گردشگری برگزار می‌شود که حضور در آنها برای علاقمندان رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از امروز آغاز به کار کرده و تا ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ دایر است و غرفه استان قزوین در سالن شماره ۴۱ میزبان سرمایه‌گذاران، فعالان و علاقمندان صنعت گردشگری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز