خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مدیران قزوین و بستگان‌شان درصورت تخلف از پیگیری قضایی مصون نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۰۶۷

استاندار قزوین گفت: در استان مدیران و یا بستگان آن‌ها درصورت تخلف از رسیدگی و پیگیری قضایی مصون نیستند و درصورتی که تخلفی انجام دهند دستگاه قضایی ورود پیدا خواهد کرد و حکم صادر شده مورد پذیرش ما است و اگر افراد تخلفی نکرده باشند باید ادله خود را ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی، در دیدار با مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های استان که شامگاه گذشته در سالن جلسات باغستان برگزار شد، گفت: مدیریت منابع آبی دغدغه مهم استان است و باید با تکیه بر دانش بتوانیم بهره‌وری را افزایش و میزان مصرف آب را کاهش داد.

استاندار قزوین ادامه داد: درراستای مدیریت منابع آب، اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفته کنتورهای هوشمند، رصدخانه آب و بازار آب ازجمله آن‌ها است و بازار آب این فرصت را فراهم می‌کند که مصرف آب مدیریت شده، ضریب درآند آب افزایش یافته و فرصت برای سرمایه‌گذاری کشاورزی ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: احیای دشت قزوین یکی از مصوبات مهم سفر رئیس جمهور بود که در دست اجرا است، سایر مصوبات هم تا حد زیادی اجرا شده‌اند.

رفتارهای سلیقه‌ای مانع توسعه است

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه باید کوته‌نظری و رفتارهای سلیقه‌ای را کنار گذاشته و از حاشیه‌ها دوری کنیم.

وی عنوان کرد: مدیرت کرونا، تکمیل طرح آبرسانی به آبیک، حل مشکل شهرک اندیشه و وقفی بودن اراضی زیاران ازجمله دغده‌های مهم استان بود که با تلاش‌های صورت گرفته حل شدند.

اعلایی درباره انتصابات گفت: اگر به انتصابات به صورت آرمانی نگاه کنیم به طور قطع ایرداتی خواهد داشت؛ اما باید این را در نظر داشت که از بین آنچه موجود است بهترین‌ها را انتخاب کردیم و سلامت و پاکدستی در مدیران این دوره شرط مهمی است.

وی ادامه داد: درهر صورت منافع مردم استان اولویت دارد و و افراد و اشخاص در اولویت نیستند و در راستای بهبود مستمر شرایط انتخاب‌ها را انجام دادیم و در ادامه هم اگر نتوانیم اهداف مردم را دنبال کنیم حتما تغییر ایجاد می‌شود و باید درنظر داشت که تغییر یک امر طبیعی است.

اقتصاد رسانه از اهمیت بالایی برخوردار است

استاندار قزوین درباره رابطه دستگا‌های اجرایی و رسانه‌ها عنوان کرد: مدیران باید حامی رسانه‌ها بوده و به سوالات آن‌ها پاسخ دهند، خودم هم مطالب نشریات و خبرگزاری‌ها را دنبال می‌کنم و حتی اگر مطلبی مطابق میل ما نبود هم برخود و پیگیری نکردیم.

وی ادامه داد: اقتصاد رسانه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید زمینه کمک به رسانه‌ها فراهم شود، البته با اینکه حامی رسانه‌ها هستم به هیچ رسانه‌ای باج نمی‌دهم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: از ظرفیت نمایندگان استان  برای حل مشکلات استان استفاده می‌کنیم.

وی عنوان کرد: برای تحول در حوزه گردشگری برنامه‌های مختلفی درنظر گرفته شده که به تدریج اجرا می‌شود و باتوجه به ترددهای بالایی که از محورهای مواصلاتی استان صورت می‌گیرد می‌توان زمینه جذب گردشگر را فراهم کرد.

ظرفیت بانوان در مدیریت‌ها به‌کار گرفته می‌شود

اعلایی گفت: کاهش دما در این ماه و ماه گذشته و همچنین افزایش روزهای با پایداری جو باعث شد آلودگی در استان افزایش پیدا کند و منابع آلاینده افزیاش نداشتند، دربارخ نیروگاه هم به فیلتراسیون نیاز داریم که به خاطر هزینه‌بر بودن در کوتاه مدت امکانپذیر نیست.

وی عنوان کرد: در مواجهه با حوادث مختلف باید هوشیارانه برخورد کرد زیرا گاهی غفلت از مسائل کوچک می‌تواند مشکل ساز باشد.

استاندار قزوین گفت: در استان سعی شده از ظرفیت بانوان در مناصب مختلف استفاده شود که محیسط زیست، بنیاد شهید و امرو روستایی ازجمله آن‌ها است و تاکنون عمکلرد خوبی هم داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز