خبرگزاری کار ایران

با حمایت کمیته امداد انجام شد؛

ارائه خدمات فرهنگی به بیش از 9 هزار دانش آموز و دانشجوی مورد حمایت البرزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۵۴۳

مدیرکل کمیته امداد استان البرز، گفت: 9 هزار و 539 نفر دانش آموز و دانشجوی مورد حمایت البرزی از برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی کمیته امداد این استان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد  با بیان اینکه  در حال حاضر 9 هزار  و 539 نفر دانش آموز و دانشجوی مورد حمایت  البرزی از برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی کمیته امداد این استان بهره‌مند می شوند، اظهار کرد: از این تعداد 4 هزار و 702 دانش آموز دختر، 4 هزار 147 دانش آموز پسر، ۱۱۵۷ دانشجوی دختر و ۴۰۳ دانشجوی پسر مورد حمایت این نهاد قرار دارند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 400 دانش‌آموز و دانشجو مورد حمایت این استان  به اردوهای زیارتی اعزام شدند، افزود: در طرح شوق زیارت، 1734  نفر از مددجویان کمیته امداد و نیازمندان با مساعدت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری به مشهدالرضا اعزام شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه خدمات مشاوره‌ای، کلاس های تقویتی، هدایت تحصیلی، آموزش حفظ و ترتیل قرآن و آموزش هنرهای تجسمی در کمیته امداد مکمل سایر خدمات فرهنگی است، ادامه داد: اجرای طرح کشوری ۳۱۳ در روستا، طرح امدادگر فرهنگی، طرح یاس، ثبت نام رایگان مددجویان مستعد در مدارس سمپاد (استعدادهای درخشان) و هیأت امنایی و غیر انتفاعی (مدارس همدل)، جلسات اندیشه ورزی و آموزش‌های تخصصی موشن و تدوین از دیگر خدمات حوزه فرهنگی این نهاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز