خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

خرید ، احداث و تعمیر 543 واحد مسکن مددجویی در 9 ماهه نخست سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۵۳۵

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: 9 ماهه ابتدای سال رقمی معادل 35 میلیارد تومان توسط کمیته امداد البرز صرف خرید، احداث و تعمیر 543 واحد مسکونی مددجویان شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد  با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است، اظهار داشت: رقمی بالغ‌ بر 35 میلیارد  تومان صرف خرید، احداث و تعمیر 543  واحد مسکونی مددجویان شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تا کنون  در سرفصل کمک به خرید 110 مورد و احداث و تکمیل مسکن شهری و روستایی و کمک به تعمیر و احداث فضاهای جانبی 433 مورد به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی فرد با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز